Mun sydän särkynyt on...

Joskus joutuu luopumaan tässä elämässä jostain mikä sulle on  tärkeää, mutta tiedät, että se oikein vaikka se sattuukin. Oon tänään joutunut tekemään sydäntä särkevän päätöksen ja oon itkenyt tätä päätöstä niin paljon että silmät tippuu varmaan päästä. Joudun luopumaan rakkaasta Herrasmieskoirasta. En halua kertoa, että miksi, mutta vaikka tämä sattuukin niin pirusti mun sydämeen niin tiedän päätöksen olleen oikea. Mun rakas Herrasmieskoira saa huomenna uuden kodin, hyvän sellaisen. Tuleva omistaja huolehtii satavarmasti sen hyvinvoinnista ja tiedän, että se saa juosta vapaana ja syödä isoja luita :) . Tuo ajatus sen onnellisuudesta helpottaa mun olotilaa vähän. 

Tää linkattu biisi tuo mulle aina ja ikuisesti mieleen Rakkaan Herrasmieskoiran. Joku voi ihmetellä biisivalintaa, mutta ainahan kaikkee ei tarvi selittää...eiks nii ?



Kommentit

Suositut tekstit