Macy, känninen kauriskasvo !

Hiphei, elossa ollaan. Kesä on mennyt Oulussa. Tai no mikä kesä...kun vettä on tullut ja on ollu ihan saakelin kylymä. Mutta nyt paistaa aurinko ja on helle. Ah!

Se sitten säästä :)

En oo vieläkään päässyt yli mun rakkaan Herrasmieskoiran poisantamisesta. Mutta päivä kerrallaan mennään.Joka päivä on ikävä ja mielessä tuo ihana, suloinen Herrasmieskoira.Mutta hällä on hyvä olla. Tiedän sen.

Mulla ei oo mitään ihmeellistä asiaa.Katoin eilen jalkapalloo. Brasilia-Saksa ja oli kyl "mielenkiintonen" ottelu.Noh, parempi voittaa, eikös se niin mene :) ? Kattelin niitä saksan pelaajia ja mun silmää hiveli tuo Toni Kroos tyyppi.Kukaan niistä ei oo mikään herkullinen mehukatti, mutta jos joku on pakko valita niin tuo Kroos on eniten mun tyyliä :). En oo koskaan ollu kiinnostunut saksalaisista, koska en tykkää niiden kielestä :) eikä mulla muutenkaan oo ollu hinkua esim. käydä Saksassa. Berliiniin voisin mennä juomaan olutta. That's it. Mutta tässä analyysini eilisestä pelistä :).


Mites ois sitten laihdutusasiaa :)? Ei, en oo dieetillä, mutta pian oon.Mulle tehtiin salille ohjelma ja elokuun loppuun mennessä oon karistanut 5kg ja näytän hyvältä. Eiks nii :)? Palaan tähän asiaan, jahka jaksan.

Pitäiskö mun ottaa selfie...let' see...räpsäsin tuolla macinkoneen kameralla tuon kuvan. Ihan oon ilman meikkiä ja aamu on tässä vielä käynnissä :)


Tämmöstä tänään. Huomenna jotain muuta. Tai tänään, jos innostun kirjottaan lisää näitä "järkeviä" juttuja. :)

Ihanaa hellepäivää :)




Kommentit

Suositut tekstit