Duha ja superfoodia :)

Ärsyttää kun flunssaa puskee. Kurkussa on kaktus ja muutenkin yskittää :( ! Oon aikani tutkistellut näitä superfoodeja ja oon päättänyt kokeilla muutamaa niistä. Tänään siis käyn luontaistuotekaupassa hakemassa vähän flunssanparantajia (no joo :)...ei vaan, oon aina ollut kiinnostunut näistä luontaistuotteista ja haluan yrittää saada kehooni enemmän voimaa ja sitä, että jaksan paremmin. Syksy on tullut ja mulle iskee aina syksysin sellanen pienimuotoinen alakulo. Ei masennus vaan tunnen itseni paljon väsyneemmäksi ja saamattomammaksi kuin normaalisti.Ja kyllähän se kylmyys mikä pureutuu luihin ja ytimiin tuntuu ärsyttävältä aina kesän jälkeen.
 
Haluan kokeilla onko esim. chia-siemenillä mitään vaikutusta itseeni :)Tarkoituksena on myös kokeilla spiruliinaa ja macajauhetta. Mukaan lähtee myös paaaaljon c-vitamiinia sisältävä camu camu marjajauhe. Katotaas miten mun käy :)  Tarkotuksena ois aloittaa päivä tästä lähtien superfoodsmoothiella. Löysin eilen kaupasta Valion uuden marjakeiton, banaanimansikka....ja aah, on se hyvää. Se ei välttämättä oo paras siksi, että siinä on makeutusaineita, mutta minusta se on hyvää ja vähäkalorista. Jos oon polttanu tupakkaa ja juon viinaa, niin en usko tuo on niitä epäterveellisempaa...vai :)? Asioita pitää suhteuttaa.
 
Tuleekohan munsta superfoodin ansioista superihminen :)?
 
Voin yrittää muistaa kirjoittaa fiiliksistä näistä tuotteista, mutta koska kysymys on minusta niin en lupaa mitään kaiken kattavaa analyysia näistä tuotteista ja niiden vaikutuksista :)
 
 
 
 
 
 

Kommentit

Suositut tekstit