Jotain sellaista mitä en olisi uskonut laittavani päälleni :)

Pyydän anteeksi mun eilisiltaista "oksennusta". Mutta se oli vaan pakko kirjoittaa. Inhoon muuten kirjottaa Ipadilla kun en voi muokata tekstiä haluamallani tavalla sillä. Äskettäin muutin tekstin tyylin ja tein sen helpommaksi lukea :). Nyt kirjoitan ihan pöytäkoneella ja tää on mukavempaa.

Oon menossa viikonpäästä häihin ja oon tilannut itselleni vintagetyylisen mekon. Se on kyl ihana. Kokeilin sitä ja se sopii kyllä mulle, mutta toivottavasti en tunne itseeni sitten jotenkin "en kuulu tähän mekkoon"- oloiseksi. Tilasin mekon Miss Windy Shopista ja siellä kyllä on aivan ihania mekkoja. Mun mekon alle tulee myös tyllihame ja voi taivas että oon muhkeen näkönen :). 

Tässäpä se mekko, mitäs ootte mieltä :) ?


ja toiseksi...oon varannut kampaaja-ajan, että mun hiukset laitetaan, koska itsehän oon tosi huono laittaan mun hiuksia. 

Oon selaillu netistä kampauksia ja löysinkin yhden ihanan kampauksen, jonka ajattelin et se sopis tuohon mekon tyyliin. Mun hiuksethan on paksut, luonnonkiharat ja vaikeasti hallittavissa.Oon siis kampaajien kauhu kun istahdan mun reuhkan kanssa siihen kampaajatuoliin :). Tässä se kampaus:


Haluan kuitenkin jättää hiukset hieman auki ja haluan, että ne on rennosti. Mutta kuitenkin mekkoon sopiva. Toivottavasti se kampaaja osaa sitten tehdä tuontyylisen :). Ettei tarvi taas itkien tulla ulos kampaamosta :)

Tämmöstä tänään. Mulla on edessä tänä syksynä mieletön puserrus mun koulun suhteen. 7 kurssia+2 valinnaista kurssia+ opinnäytetyön tekeminen. Huh huh, kylläpä se siitä kun vaan alkaa tekemään.

Aurinkoista keskiviikkopäivää :)

-Sarppa






Kommentit

  1. Wow, incredible blog format! How lengthy have you ever been blogging for?
    you made running a blog glance easy. The total glance of
    your web site is fantastic, as well as the content!



    my page :: minuman berenergi aman

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit