Kiusaamisesta.

Pakko ottaa ihan vähän kantaa täällä netissä esiintyvään kiusaukseen ja haukkumiseen. Niinkuin näette blogilistastani, että luen aika vähän blogeja. En esimerkikisi lue Mungo Annan blogia, joka on Suomen suosituin blogi (tai ainakin yksi suosituimmista). Luin sitä joskus, mutta Annan blogi muuttui jossain vaiheessa...oiskohan juuri syynä ollut se, että hänen blogistaan tuli kuuluisa ja Annasta itsestään myös. Anna ei ei enää uskaltanut (tai mistä vitusta se minä tiedän) kirjoittaa niin syvällisesti kuin aiemmin. Oli ihanaa seurata Annan rakkaustarinaa hänen ensimmäisen poikakaverin kanssa ja niin myös Australian vuotta. Muistan kuinka jännitin, että pääseekö Anna Lontooseen opiskelemaan (vaikka olin jotenkin varma, että tottakai pääsee). Sitten jotain tapahtui.

En osaa sanoa mitä, mutta ehkä nettikeskusteluilla ja stalkkaamisella oli osuutta asiaan. Anna jotenkin "kylmettyi" ja sen jälkeen tuntui, etten lue blogista muutakuin minkä LV laukun hän seuraavaksi ostaa tai minkä Mulberryn huivin hankkii. Ei kai siinä jos tykkää. Ymmärrän täysin, että hän jättää kertomatta miesseikkailujaan ja muita henkkohtasia juttuja. Ei kenenkään tarvitse jauhaa tuntemattomille ihmisille koko elämää. Muistan lukeneeni vauva.fi keskustelusivuilta joskus Annasta ihan kauheeta läppää ja ihmettelin et miten ihmisiä voi niin paljon kiinnostaa jonkun bloggarin elämä. Ja Annaa kyllä haukuttiin siellä ihan hirveillä nimityksillä. Siis se jos mikä oli kiusaamista.

Nyt kävin lukemassa Annan blogia piiiiitkästä aikaa ja huomasin siellä postauksen jossa Anna otti kantaa hänestä kerrottuihin juoruihin jne. 

Onneks mää en oo kuuluisa bloggari :)

Ihan järkyttävää shaibaa tuolla vauva.fi sivustolla jauhetaankin. Eli joo, kävin sitten siellä(kin) lukemassa, että mistä puhutaan. Annaa ja hänen suhteitaan,tissejään ja kaikkea mahdollista siellä kyllä ruodittiinkin...miten ne jaksaa :)?

Yks juttu mikä pisti silmään, oli Natan(WTD)kommentointi step by stepin Tiinan kirjoitukseen.Tai ei muu oikeen kolahtanut kuin se, että kuinka ylimielisesti Nata kirjoitti, että Tiinan pitäisi olla parempi siinä mitä tekee ja silloin saa kutsuja blogimiitteihin. WTF? Mää en ainakaan kirjota mun blogia siksi, että mää saisin jotain kusenpolttamia kutsuja joihinkin törötysjuhliin, joista sitten meuhkataan viikkoja ja loppujen lopuksi kaikkien blogit on täynnä kuvia shampanjalaseista ja macarooneista ;). Mää voin kuvata niitä ihan kotonakin, jos haluun ;).Mää oon alkanut kirjottaan tätä aikoinaan siksi, että mulla oli tarve kirjoittaa. Oon kirjoittanut 7 vuotiaasta asti päiväkirjaa ja tää on ainakin mulle keino purkaa mun hullua mieltä :). Vaikka oonkin saanut kutsuja joihinkin tapahtumiin bloggarina niin en oo mennyt......tai sit se johtuu siitä, että en oo muistanu kattoo tätä mun blogin sähköpostia ja ne on aina kerenneet mennä, ne tilaisuudet, kun mää vasta nään kutsun niihin :).Mutta ihan rehellisesti sanottuna, mää varmaan tuntisin itseni niin ulkopuoliseksi tollasissa tilaisuuksissa, kun en omista yhtään LV:n, Michael Korsin tai minkään muunkaan suunnittelijan laukkua.Enkä mää osaa laittaa mun hiuksia enkä jaksais hankkia sponsoria joka laittas mun hiukset. Joten....parempi vaan et muut juhlii noita tilaisuuksia ja mää katon kotona kuvia muiden shampanjalaseista :).Tai hei, voinhan mää kattoo niitä kuvia shampanjalaseista oma shampanjalasi kädessä :) Ei seitti mää oon nero!

No mutta siihen kiusaamiseen. Kauheeta tekstiä/haukkumista ihmiset. Lopettakaa se. Ihmiset on kyl kauheita toisille. Varsinkin naiset naisille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia :)

Kivaa muuten, että löysin tuon Tiinan uuden blogin. Samassa kaupungissa ollaan niin, mukavaa lukee miten hän näkee tän ihanan Oulun :). Pitäisköhän ottaa Tiinaan yhteyttä ja pyytää kahville? :)

Tähän lopuks vielä asiaa voimaruoista. Otin eilen ja tänään vähän voimaruokaa ja elimistössä tuntuu. Mun on pakko kertoo tästä enemmän ihan omassa postauksessa :).

Hyvää päivää leidit ja gentlemänit :)


Kommentit

Suositut tekstit