Losing my mind !

Hermot mennee. Nimittäin tällä kertaa tietokoneen kans. Mulla on tosiaan Macin pöytäkone ja Ipad. Ja nyt tuntuu siltä, että voisin molemmat heittää mereen :). Yritin tuossa tehdä koulujuttuja niin tää kirjotusohjelma tässä koneessa kusee. En siis vaan osaa käyttää sitä tai sitten vaan oon niin helevetin tyhmä. Menin sitten ja tilasin itselle Acerin koneen jolla voin kirjottaa n-o-r-m-a-a-l-i-s-t-i nuo koulujutut(windows pohjanen kone). Mietin sellasta google chrome kannettavaa, mutta sitten tajusin, että haluan täysin helpon koneen, mistä sentään tajuan jotain.Toiseksi, se alusta mihin mun pitää jättää mun koulutehtävät, niin se ei avaa noita mun pagesin sivuilla tehtyjä juttuja. ARGH! Eli odotan nyt pari päivää, että saan koneen itelle ja sitten alkaa semmonen naputus ettei oo ennen nähty! Mää inhoon tietokoneita....varsinkin sillon kun ne ei tee niinku mää haluan! 

Vali vali lisää. Mun Iphone hajos ja sain tilalle Sonyn puhelimen (Xperia Z1) ja oon menettäny hermot siihenkin :). Tahdon niin Iphonen takas....pitää vissiin myydä Ipad, järkkärikamera(joo, mulla on sellanen vaikka se ei näy täällä blogissa :) ) ja tuo Sonyn puhelin ja ostaa sit Iphone. 

Nyt lähden keittään kahvit ja juon sen mun uudesta Marimekon Siirtolapuutarhamukista :)! Ostin 4 kpl Siirtolapuutarha lautasta ja 4 kpl mukia....ihan vaan siksi, että oon halunnut niitä kauan ja ne oli Stokkalla -20% alennuksessa :)


kuva pöllitty googlen kuvahaun kautta :)

Kommentit

Suositut tekstit