Manic monday.

Huh huh, häistä selvitty. Oltiin sunnuntaiaamuna klo8 kotona. Sunnuntai meni nukkuessa krapulaa pois. Miks sitä alkoholia pitää ottaa?...tai voihan sitä ottaa, mutta joskus se lähtee niinsanotusti lapasesta ja huomaa että on juonu jallua,viiniä,siideriä ja olutta sekasin. Sit sitä ihmettelee kun oksettaa, päätä pakottaa ja väsyttää.
 
En tiedä onko mulla kuvia mun ihanasta kampauksesta ja mun ihanasta vintagemekosta. Voisin tarkistaa tuon mun kameran...joka sekin oli jääny juhlapaikalle ja sain sen sitten eilen illalla takas. En ollu edes huomannu et se oli jääny sinne :/ Semmosta se on kun huppelissa heiluu :).
 
Tänään oon paukutellu koulutehtäviä ihan urakalla. Välillä tuntuu ihan epätoivoselta ne tehtävät, mutta jotenkin sitä vaan selviytyy sitten niistä. Aion tällä viikolla saada paljon aikaseksi koulutehtävien suhteen.
 
Tällä viikolla ajattelin houkutella tuon mun poikakaverin tuonne Ruåtsin puolelle....Haaparantaan :)
 
Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin :)

Kommentit

Suositut tekstit