Oulu oli kaunis tänään.

Käytiin reippailemassa Pepin kanssa tänään ulkona ja käytiin palauttamassa mun kirjaston kirjoja ja lainaamassa uutta tilalle. Oli ihanan kaunis päivä tänään. Aurinko paisto ja mieli oli muutenkin korkeella. Huomenaamulla selviää saadaanko ostettua yks kämppä :).

                
 
Siinä se nyt on...mun asukuva...tämän blogin ensimmäinen :) (tähän sellasta röhönaurua)

                
 
Kirjastossa on ihan sairaan hyvä peili. Voisin ottaa sen kotiin sieltä :). Katsokaa nyt...kerrankin näyn kokonaan jossain kuvassa :). Te ette varmaan halua tietää mitä mulla on päällä ;)? Sen voin kertoo et jalassa on Hello Kitty jarrusukat, koska meidän lattia kotona on jollakin ihmeellisellä tavalla tullu liukkaaksi :)
 
Yksi syy miksi en ota "päivän asu"-kuvia on siinä, etten jaksa joka päivä kuvailla mun "asuja"...kotona yleensä oon pieruverkkareilla mut kyl mää vähän katson mitä päälleni laitan kun lähden kotoa. Yleensä kaikki on mustaa ja harmaata :). Ja koska oon turhaa kulutusta vastaan, en halua ostella sen takia vaatteita kaapit täyteen, että voisin esitellä niitä täällä :)
 
Tietysti jos joku Volcom, Vans, Burton, Santa Cruz ja Makia haluaa antaa mulle vaatteita niin otan kyl ne avosylin vastaan :) Siitä hyvästä voin käydä kirjastolla kuvaamassa itseeni...tai siellä meidän hississä :)

               
 
Mun piti kirjoittaa tuosta tragediasta mikä sattu eilen (se kun se äiti ajo autolla päin bussia), mut kertakaikkiaan en kykene kirjottaan siitä. Mulla menee vilunväreitä kun ajattelenki asiaa. Mää en tajua miten se isä koskaan pääsee yli tuosta asiasta :(.

                

                

                

                

                

                
 
Nämä kaikki kuvat on otettu mun iphonella ja tänään. Eiks Oulu näytäkin kauniilta?
 
Mun pitää tänään vähän värjätä mun hiuksia vielä ja ajattelin käydä saunomassa kunhan Peppi nukahtaa...
 
Hienoa viikkoa kaikille :)

Kommentit

Suositut tekstit