Pikku Myyn pieni hermostuminen ja muuta järkevää löpinää :)

Ihan pakko kertoo mitä mulle tapahtu lauantaina. Menetin hermoni totaalisesti. Lähdin viemään mun frendiä autolla yhdelle juhlapaikalle ja kurvattiin yhden ostoskeskuksen kautta. Ajattelin et ostanpa päkin olutta ja muutaman siiderin (en kaikkia itselle). Kävelin kauppaan, otin hyllystä ostokseni ja menin kassalle. Maksoin tuotteet. Pääsin pihalle ja parkkipaikalle niin vartija juoksi perääni ja alkoi kyselemään et maksoinko ostokseni. Mulla ei tietenkään ollut kuittia, koska en niitä koskaan ota. Kun pääsin kauppaan  takaisin sisälle ja kassatyttö kertoi ettei muista mitä ostin, niin siinä vaiheessa menetin hermoni. En voinut pidätellä yhtään. Haukuin kassatytön tolloksi ja käskin alkaa etsimään koneelta mun ostokset. Vartija katseli tilannetta taustalta (ihme kun ei soittanut poliisia...olin niin raivona).
 
Loppujen lopuksi kaksi myyjää tuli kaivamaan ämpäriä mihin kassatytöt heittää kuitit joita asiakkaat ei oo ottanut. Huusin siinä raivoissani että mun ei oo ikinä tarvinnu varastaa mitään, koska  jos mulla ei oo rahaa niin ei tarvetta juodakaan(olutta siis). Loppujen lopuksi kuitti löyty ja tytöt pahoitteli tapahtunutta. Ok, mutta olin siinä vaiheessa niin raivona että lähdin, varmaan tulipunaisena raivosta, ja huusin vielä ovelta et "en ikinä enää astu jalallanikaan tähän räkäkauppaan"!
 
Vartija juoksi vielä pihalle ja pahoitteli, mutta en kyennyt rauhalliseen keskusteluun vaan kiroilin ja olin niin raivona koska mua luultiin varkaaksi. Mun frendi ei ollu kaupassa sisällä vaan hakemassa ärrältä puheaikaa puhelimeen ja ihmetteli kun tuun ärräpäitä päästellen, vartija perässä, autolle :). Noh...yleensä kykenen olemaan tuollaisissa tilanteissa rauhallinen ja kykenen keskustelemaan asioista, mutta jotenkin mulla vaan meni hermot. Ehkä sitä kerran vuodessa saa päästellä höyryjä ulos...vaikka sitten kaupan kassoille :). Pyydän anteeksi kassatyttö, et oo tollo, mutta en vaan voinut itselleni mitään. Mut en kyllä ikinä enää tuu teidän kauppaan :).
 
Olinko kauhee ?
 
Oikeesti oon kiltti ihminen ja kykenen hillitsemään hermoni, mutta kai nainen voi laittaa tuollaiset hermostumiset esim. alkavien menkkojen piikkiin :)?
 
No, enivei, se siitä.
 
Eilen tein koulutehtävää ja päässä pyöri diskurssit ja plaa plaa plaa. Välillä tuo sosiaalialan sanasto on niin kuivaa ja vaikeeta et pakko on käyttää sivistyssanakirjaa apuna :). Vaikee tehä tehtäviä jos ei ymmärrä edes mistä lukee.
 
Torstaina lennän Helsinkiin päiväksi. Ois koulua siellä ja sellanen kurssi joka on tosi kiinnostava. Peppi on päivän mummilassa :)
 
Nyt mää keitän kahvit ja luen juorulehtiä ja otan hetken chillisti. Eix nii :)?
 
 

Kommentit

  1. Kysyitkö, millä perusteella yleensä vartija lähetettiin sun perääsi sieltä kaupasta?

    Hyvä, kun sait sanottua. Ehkä tulevaisuudessa ovat hiukan tarkempia, eivätkä kisko ihmisiä takaisin ihan summamutikassa. Mitäs, jos sinulla olisi ollut järjetön kiire ja olisit myöhästynyt jostain tärkeästä jutusta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vartija lähti mun perään siksi, että oli kysynyt kassatytöltä, et maksoinko ne oluet.Ja se kassatyttö EI MUISTANUT...olin siis 5 sekunttia aiemmin asioinut siinä :( ! Oon tietysti kertonut tämän jutun kavereille,sukulaisille ja varmaan tuntemattomillekkin :) ja jokainen on sanonut että olisivat toimineet samalla tavalla kuin minä..eli olisivat hermostuneet tilanteessa. En oikeesti hermostu kovinkaan helposti,mutta tuo juttu sai vaan mut pimahtamaan ihan totaalisesti....

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit