Sheila, kalkkaron sikiö!

Ihan vaan tuli tarve kirjotella. En tiiä edes mistä kirjotan, mutta taidanpa antaa ajatusten virrata ja kirjottaa kaiken sen mitä mieleen tulee :) Puuroa siis luvassa :)
 
Ei saatu sitä asuntoo. Pankki myönsi meille lainaa, mutta nämä omistajat veti asunnon myynnistä pois. Eivät sitten raaskineetkaan myydä sitä. Otti pikkasen pattiin. Mutta niinhän se menee, että se ei sitten ollut tarkotettu meille. Katselin tänään etuovee ja siellä ei oo nyt tällä hetkellä mitään mielenkiintosta. Mutta kylläpä se asunto sieltä sitten tulee, sellainen joka kuuluu meille. Hyvä tilannehan meillä on...asutaan vuokralla ja kun asunto löytyy niin voidaan tehdä heti tarjous ja muuttaa vaikka samantien siihen :)

Mun ystis Helsingistä on tulossa viel tänään meille. Huomenna ollaan lähössä vähän rimpsalle ja varmaan löydetään itsemme jostain karaokepaikasta. Munsta on tullu niin keski-ikänen et viihdyn mieluummin tollasissa ihmekuppiloissa kuin yökerhoissa. Vanhuus ei tuu yksin :)
 
Mun varvas on kipee. Se on oikeestaan ollu kipee heinäkuusta lähtien ja mun pitäis käydä näyttään sitä lääkärillä. Mun pottuvarpaankynsi on kasvanut toisesta reunasta vähän niin kuin sisään. Ai että se on välillä kipee. Ja tietenki lyön sen sitten koko ajan joka paikkaan. Miks sitä ei voi vaan mennä sinne lääkäriin niin ne hoitais sen kuntoon? Mulla varmaan lähtee tuo varvas irti ennenku pääsen sinne tohtorille. Tää on just niin suomalaista. "kyllä se siitä paranee". Joo ihan varmaan.
 
Tein tänään piiiitkästä aikaa pannaria. Tein sen semmosella "vanhan ajan reseptillä" ja voi kiesus se on hyvää. Paljon sokeria ja voita niin onpa kumma. Huomenna aamulla kun herätään niin teen english breakfastia ja syödään jälkkäriksi pannukakkua. Päivä ei voi mennä pilalle kun sen alottaa noin :).
 
Minun rakkaat jo nukkuu tuolla makkarissa ja mulla on taustalla tuo leffa alaston ase ja repeilen sille välillä. Ihan huippu leffa. Niin ja oottelen sitä mun frendiä saapuvaksi. Säästin sille sitä ihanaa caesarpiirakkaa palan....pääsee nukkuun sitten maha täynnä :)
 
Mulla tuli mieleen et pitäiskö suorittaa semmonen tehtävä et elää päivän jonakin julkkiksena. Mää voisin huomenna elää päivän Tuksuna :) Harmi vaan että mää en osaa nukkua klo17 asti ja ryypätä ku juottoporsas koko aikaa. Ja vois porukka "pikkasen" ihmetellä huomenna baarissa kun lähtisin jossain ylipienessä mekossa ja vaaleanpunaisilla huulilla varustettuna liikenteeseen. Niin ja jalkakarvat vaan viuhuu tuulessa :) Ehkä mää keksin jonku muun julkkiksen tai sitten vaan oon oma itseni :)
 
Tässä mun tekstissä ei oo mitään järkee joten lopetan nyt.
Hyvää yötä ja silleen :)

Kommentit

Suositut tekstit