Do what you love love what you do...

Käsi pystyyn keneltä löytyy tuolla otsikon tekstillä oleva taulu? Etsiskelin ideoita uuteen kotiin, mutta netti on täynnä paskoja sisustusideoita. Kaikkien kodit näyttää samalta. Kaikilla on samoja mattoja, tauluja ja muita huonekaluja. Arvatkaapa menikö mulla taas hermot :)? Bloggareiden kodit on samanlaista valkoista huttua tai sitten sinne on heitetty vintagea ja varastolavoista tehtyjä juttuja joukkoon. Ymmärrän, että bloggarit on hyviä mainostajia, mutta MIKSI...MIKSI kaikkien kodit on täynnä samaa krääsää? Ei helvetti..."blogimatto"...en kuunaan ostais sitä Ikean mustavalkoraitamattoa....ja taitaapa se olla jo menneen talven lumia ;). Itsekin olen syyllistynyt tähän ihmetrendien seuraamiseen, mutta nyt päätin ettei meidän kotiin tuu MITÄÄN sitä mitä blogeissa näen. Varastolavat taidan polttaa ja antaa kaiken sellaisen kierrätykseen mikä muistuttaa mua noista tylsistä blogisisustuksista. Oikeesti hei, käyttäkää sitä omaa mielikuvistusta :)! Ugh, olen puhunut.

Alla on noin 15 kuvaa googlen kautta kerättyjä kuvia sisustuksista ja googlessa mulla oli hakusanana : bloggarien sisustus. Siitäpä voitte tsiikata nyt kuinka "erilaisia" koteja bloggareilla on ;)

ps. En tarkoittanut tätä pahalla....mutta hei, se mielikuvitus ja oma tyyli...mitä se nykyään on? 
















EDIT: Tein vielä huomion, että messinki ja marmori ovat seuraavat blogisisustuksien trendit...joten niitä luvassa sitten monessa blogissa seuraavien kuukausien ajan ;) 

Kommentit

Suositut tekstit