Don't let the behavior of others destroy your inner peace.

Huomenta! Oon väsynyt. Oon ollut viimeiset pari viikkoa väsynyt. Oon väsynyt vähän niinkö kaikkeen. Mulla on yks ainut koulutehtävä tekemättä. Tai siis oon alottanut sen, mutta sen jatkaminen tuottaa ongelmia. Jotenkin vaan en pysty keskittyyn niin kuin haluaisin. Sen palautuspäivä on ens maanantai ja aion sen kyllä sitten palauttaa....mutta tiiättekö, ei oikeen kiinnosta. Kirjoitin pari viikkoa sitten 4 tehtävää valmiiksi ja yks niistä käsitteli lasten seksuaalista hyväksikäyttöä ja se vei mun mehut kyllä kokonaan. Rankkoja juttuja ja asioita piti käsitellä :(. Yks syy miksi väsyttää on tuo perkuleen pimeys. Miksi aurinko ei voi paistaa? Ärsyttää. Koko ajan sellanen harmaa ilma. Vettä sataa. Argh.

Aion tehdä sen koulutehtävän vaikka hampaat irvessä. Ja tärkeintä on, että saan sen läpi. Mua ei kiinnosta tällä hetkellä sen numero, kunhan vaan saan sen läpi. Oon saanut hyviä numeroita aiemmista tehtävistä ja ne oon tehnyt silleen ajatuksella. Mutta en usko, että oon ainut jota väsyttää. Varmaan kaikkia suomalaisia väsyttää tää pimeys.

Äitinä olo ei väsytä mua. Siinä suhteessa menee hyvin. Oon niin kiitollinen Pepille, että se edelleen nukkuu yöt hyvin. Viime yönä nukkui 10 tuntia. En kyllä jaksais tätä koulua, jos Peppi olis sellanen yökukkuja. Olisin varmaan jo luovuttanut (vaikka en oo lovuttaja) jos tässä pitäis vielä yöllä olla hereillä. Nytkin Peppi tuossa vieressä köllöttelee ja kuolaa ja katselee lelujaan.

Ehkä mua väsyttää myös tylsyys. Ei oikeen ehdi tekeen mitään. Mietin sitä tässä yks päivä ja aion tehdä asialle jotain. Aika on niin rajallista. Koska oon viikosta 4 päivää yksin Pepin kans niin en oikeen pääse mihinkään...puhun nyt siis kuntosalista ja vaikka leffateatterista. Niin ja kun se mun poikakaveri on reissuhommissa niin siksi oon yksin. Joudun käymään koulussa kerran kuussa kaks päivää ja ne ajat Peppi on ollut mummilassa. Nyt mulla oli vielä yks vapaavalintainen kurssi, jonka takia jouduin käymään 3 kertaa Helsingissä koulussa. Haluan kuitenkin kaikki mahdolliset ajat viettää Pepin kans. Ainakun Peppi nukkuu päikkäreitä niin teen koulutehtäviä. Ja illalla kun Peppi nukahtaa, teen koulutehtäviä. Siinäpä se mun elämä onkin :). Käydään me tietty kaupassa ja kaupungilla aina välillä hengähtämässä (tai siis minä hengähdän) ja ollaan käyty ulkoilemassa vaunuilla. Ja kyllähän mää jonkun verran katselen telkkua ja "laatusarjoja" eli sinkkulaivaa, kaksi julkkista ja yhdet häät jne. :). Tuokin on niin outoa, koska en oo katsonut telkusta oikeen mitään aiemmin, mutta nyt sitten katselen tollasia ihan typeriä sarjoja! Kosto-sarja on kyllä hyvä! 

Meillä on se muuttokin edessä. Kauheesti joutuu taas pakkaamaan. Ja onneks meidän ystäviä on ilmoittautunut muuttoavuksi. Vaikka ehkä muutetaankin 31.12, jollon vois olla muutakin tekemistä ku muuttaa :). Mutta onneks on ystäviä! Heti kun joulu on juhlittu niin alkaa armoton pakkaaminen. 

Nyt teen itselle aamuapalaa ja alan laittautuun. Pitäs lähtee hakeen yks paketti (joululahja!) ja käydä ostaan pyykkipulveria et pystyy peseen pyykkejä :).

Tee jokaiselle päivälle merkitys! Sen aion tehdä tänään!

                                        

Tiistai on toivoa täynnä! Valoa tunneliin ja silleen :)

Kommentit

Suositut tekstit