Häähömpötystä :)

No niin... nyt on joulu ja uusi vuosi ja loppiainen ja muutto ja kaikki muu lusittu. Meidän kämpässä ei toimi vielä netti ja sen takia oon ollu puhelimen netin varassa. En oo siis pahemmin jaksanu vaivautua netin ihmeelliseen maailmaan. Ei meillä toimi kyllä vieläkään tuo netti, mutta päätin tulla kuitenkin kirjottaan...kun on niin kirjotusolo. 

Ajattelin hömpöttää vähän tulevista häistä. Niihinhän ei oo enää ku 7kk ja tiiän jo, että kiire tulee jossain vaiheessa. Oon siis alottanu katseleen hääpukuja ja kenkiä :). Ja löysin iiiihanan hääpuvun. Päätin, että kun kerran mennään naimisiin niin mennään sitten kunnolla. Haluan täydellisen hääpuvun ja täydelliset kengät (ja täydellisen meikin ja kampauksen). Löysin myös ihanat kengät, mutta mulla ei taida olla varaa niihin. MUTTA aina voi löytää jotain halutun tyylistä. Vähän niinku tuo hääpuku. Lauren Conrad meni naimisiin, oliko loka vai marraskuussa, ja sillä oli just sellanen tai sen tyylinen hääpuku minkä haluaisin. Laurenin puvun suunnitteli Mark Badgley ja James Mischka, mutta en oo hankkimassa just samanlaista vaan samantyylistä :). Ja ne Laurenin kengät...ihan Sex and the cityn Carrien tyyliset. IIIhanat!!! Muutenki Laurenin Williamin häät oli ihanan rennot ja tyylikkäät. Tuun varmasti jatkossakin höpöttämään häistä ja niiden suunnittelusta lisää täällä. Pitää vaan toivoo ettei boyfriend tuu lukemaan näitä juttuja täällä...se aina välillä käy lukeen mun juttuja. Pitää varmaan sanoo sille, että skippaa kaikki hääjutut aina välistä :).


Nuo ensimmäiset kengät Laurenilla oli jalassa vihkitilaisuudessa ja nuo nudet korkkarit sitten iltatilaisuudessa. Laurenilla oli siis iltatilaisuuteen oma pukunsa. Minähän aion olla koko päivän samassa hääpuvussa ja kengissä...ellen sitten illalla vaihda converset jalkaan :)!

Olin niin näppärä tyttö ja tilasin nellyltä tollaset nudet korkkarit (hinta oli 34,95€). Vaikka en niitä nyt häihini laittaskaan niin varmasti niille on käyttöä ens kesänä...ehkä...en oo mikään korkkarityttö...paitsi ku joskus :)!

Nuo "Carrie"-korkkarit on samojen suunnittelijoiden kengät ku pukukin. Noita kenkiä myydään netissä esim. Brandoksella on joitain malleja myynnissä. Mut se hinta...mää en maksa korkkareista 250 egee , koska tiiän etten tuu käyttään niitä sitten sen enempää. Joku järki kuitenkin pitää pitää päässä. Yritän löytää jotain noiden tyylistä...ne on kyllä niin ihanat.




Mua viehättää tuossa Laurenin puvussa tuo vanhanajan glamour. Ja se, ettei se oo tuubitoppimallinen. En missään nimessä halua tuubi yläosaa, koska tiedän kokemuksesta, että ajattelisin koko ajan vaan sitä, etten vilauttele mitään :). Ja toiseksi, mua viehättää tuollanen yläosa enemmän. 

Luulin, etten halua pitsiä, mutta se onkin jotenkin kauniin näköstä. En tiiä mikä muhun on menny, mutta tää äitiys on varmaan saanu mun pään lopullisesti sekasin :). Munsta on löytyny romanttinen ja pehmo puoli entistä enemmän :).





          

Hiukset mää haluan ehdottomasti jotenkin kiinni ja kauniin kampauksen. En todellakaan halua mitään tiukkaa nutturaa vaan jonkun rennon kampauksen, missä on hyvä olla. Ja on mun tyylinen. Tietenki haluaisin siihen jonku letin tai jotain...tai sellasen "sutturanutturan" :).

Mua jotenki huvitti, kun kattelin blogeja joissa hääsuunnittelut oli jo suuresti menny eteenpäin..siis sellasilla joilla on suunnilleen samaan aikaan häät kuin meilläkin. Minä en oo tehny vielä mitään :) Häävieraslista ollaan tehty ja hääpaikka varattu, mutta ei sen enempää.Niin ja oon bongaillu pukuja netistä. 

Sen verran oon miettinyt värejä, että haluaisin väreinä valkoista, kultaa ja beigeä...tylsää, mutta glamourista :)!Pitää vissiin bongailla netistä erilaisia hääteemoja :)(siinäpä oiskin illalle hommaa..vaikka pitäis tehdä koulutehtävää...)

Mulla on 4 kaasoa. Oli niin helkutin vaikeeta valita yhtä tai kahta niin halusin sitten 4 :). Yks kaasoista asuu Oulussa, joten sen kanssa ollaan menossa joku viikonloppu sovittaan hääpukua mulle. Pitäis varata aika johonkin liikkeeseen. Tietääkö joku hyvän hääpukuliikkeen Oulussa? Tai jostain tästä lähikunnista?


Oon mielessäni miettiny hääteemaa (koska sellainenhan on kaikilla) ja oon päätynyt johonkin tyylikkään rentoihin häihin. Me ei todellakaan olla boyfriendin kanssa mitään tiukkiksia niin halutaan ehdottomasti et ne on r-e-n-n-o-t, mutta tietysti tyylikkäät :)

Mun tyyliähän ois viettää surffihäät jossain Balilla, mutta luulen et kävis aikamoinen kato vieraiden suhteen jos sellaset järjestettäs :). Ja kerrankos sitä järkätään häät niin miksi ei sitten sellaset tyylikkäät.

Meillä on tarkotuksena tarjota alkoholijuomat vieraille niin siinä onkin hommaa...mut onneks boyfriend aiko käydä lahden toisella puolella hankkimassa hääjuomaa :)Kukaan hullu ei osta Suomesta kallilla hinnalla, kun sitä saa puolet halvemmalla Tallinnasta. 

Näitä häähömpötysjuttuja tulee lisää kyllä, haluatte sitä tai ette :)

LUPAAN kuvia erilaisista hääpuvuista mun päällä, kunhan päästään rakkaan kaason kanssa siihen vaiheeseen :)


Kommentit

Suositut tekstit