Moi, mitä kuuluu?

Oon tänään huvittanu itseeni ja lukenu mun vanhoja päiväkirjoja. Oon kirjottanu niitä siitä asti kun täytin 7 vee ja opin kirjottaan :)! Voi hurja noita päiväkirjoja. Mulle on sattunu ja tapahtunu :)! Niin hyvää kuin pahaakin. Ajattelin kirjottaa tänne joitain vanhoja kirjotuksia. Oon tainnu niitä tänne joskus kirjotellakin. Aika hauskaa, että elämä on menny niinku se on menny. Kirjotan niissä päiväkirjoissa paljon siitä, että oon halunnu lähtee pois Oulusta ja tehdä jotain jännää. Oon suunnitellu au pairiksi lähtöö ja jotain opiskelujuttua ulkomailla. Sen jonku San Diegon opiskelujuttu ois maksanu 65 000 MARKKAA, mikä on ollu ihan tajuton summa sillon. On kai se vieläkin, mutta ehkä mulla nyt riittäis kärsivällisyyttä säästää. Sillon oon vaan hummaillu baareissa ja viettäny oloneuvoksen elämää. Oon ollu IHAN pihalla siitä mitä haluan tehdä. Ja oon halunnu löytää itseni! Ainut mitä voin katua mun elämässä, on se, että en oo sillon lähteny ja toteuttanu mun unelmia vaan haahuillu typerien poikien perässä :).

Mut lähteminen ei oo helppoo. Se vaatii rahaa, suunnitelman ja paljon rohkeutta. Multa on puuttunu ne sillon 20 vuotiaana! Ja oon ollu masentunutkin jollain tavalla, jossain vaiheessa.

Onneks nyt mun elämä on tasasta ja rauhallista. Onneks ei tarvi käydä baareissa joka viikonloppu ja onneks ei tarvi herätä tuntemattomien yhdenillanjuttujen vierestä aamulla!!!Hei ja niitä on kertyny muutama ;)! Yök!!!


                              

Tänään kävin läpi mun kevään koulujuttuja. Tajusin, että mulla ei oo ku 2 kurssia suoritettavana! Ens maanantaina pitää olla mun yks tehtävä valmiina ja sen jälkeen ei oo enää ku kaks kurssia ja oppari! Apua, sit mää valmistun. Pitäähän mun tietysti saada mun oppari läpi ja esittää se kunnialla ja sitten...! OMG!!! Tää aika on menny niin nopeeta. Mut ainahan se menee. Ja oon kyllä onnellinen, että otin haasteen vastaan ja lähdin opiskelemaan. Viime marraskuussa meinas usko loppua ja olin väsynyt, mutta niin sitä vaan saatiin kaikki tehtävät aikataulun mukaisesti valmiiksi! Jes, hyvä minä!

Mun pitää muuten kuvata tätä uutta, ihanaa meidän asuntoa. Ollaan karsittu kaikkee ylimäärästä pois ja varmaan vieläkin lähtee tavaraa myyntiin, annetaan ja lahjotetaan sitä. Huomenna pitäis tulla pari divaania, mitkä me ostettiin. Sohvassa menee viikolle 8 ennenku saadaan se tänne. Mut kunhan tässä innostun, niin kuvailen tätä kämppää.

Nyt kun oon kirjottanu vanhoista päiväkirjoista, koulusta ja asunnosta niin nyt on hyvä lopettaa...oikeesti mulla on kiire kattoon Suitsia Netflixistä :). Hyvää yötä !!! 



Kommentit

Suositut tekstit