Nike Roshe Run Mustat ihanuudet :)

*
Oon alkanut taas käymään salilla ja erilaisissa ryhmä"jumpissa" eli bodypumpissa ja sen sellasissa. Mun hauikset ja reisilihakset on huutaneet hoosiannaa viikonlopun jälkeen kun kävin treenaileen. Oon treenaillut viime syksynä tosi vähän siihen verrattuna miten yleensä oon pitänyt kunnostani huolta. Luulen, että tuo äitiys ja koulunkäynti samaan aikaan vei kaiken energian ja mua ei kauheesti salilla ja "jumpissa" nähty :). Lupasin itselleni pitää itsestäni parempaa huolta. Rakastaa itseeni ja olla itselleni hyvä. Lupasin myös olla armollinen. 

Nyt on ollut ihanaa kun oon taas jaksanut käydä salilla ja muutenkin "huoltanut" itseeni. Koska oon niin ihana niin tarvitsen, siis tarvitsen, uudet treenauskengät :). Voin joku kerta esitellä mun Nike kokoelman. Mutta huomasin tuossa, että multa puuttuu MUSTAT treenikengät. Tiedättehän, kun on kivempi treenata kun on kivat treenivaatteet päällä. Mää käyn sellaisella salilla, missä käy vaan naisia, mikä on ihan huippua. En kyllä koskaan oo pelännyt käydä salilla missä käy miehiä, mutta kyllä mua ihan vähän ahdistaa, jos pyllistelen salilla ja joku äijä siinä sitten tuijottaa. Kun mää käyn treenaamassa niin haluan olla rauhassa ja keskittyä siihen mitä sillä hetkellä teen. 

Mutta niihin kenkiin. Päätin hankkia Sportamoresta uudet NIKEN kengät. Koska halusin nyt mustat niin pyörittelin tuolla Sportamoressa moniakin mustia kenkiä, mutta päädyin tuohon Roshe Run malliin, koska mulla on sellaiset valkoiset ja ne on ihan huiput jalassa. Roshe Runithan on suunniteltu enemmänkin juoksuun, mutta kylläpä nuo salillakin menee :).

Nike Roshe Run black

Tilaukseen laitoin myös treenihousut, koska mulla oli ihan kuluneita "kalsareita" kaappi täynnä. Mun mielestä treenihousut ei saa puristaa mistään liikaa ja niissä on helppo olla. Oon todennut, että Nikellä löytyy myös huippuja treenaushousuja. Tällaiset housut lähti ostoskoriin...


Just Do It treenihousut


Nyt kehtaa taas lähtee salille ja bodypumppiin kun on tekstiilit kohdallaan :) ... eiks joo :)?

Jos haluat löytää itselle ihania treenivaatteita niin kipaiseppa Sportamoren sivuille TÄSTÄ 

Huippua tiistai päivää :)


ps. Tää oli nyt semmoinen *blogiyhteistyöpostaus :)




Kommentit

Suositut tekstit