Raitatakki ? ...kevät tulee, usko pois :)

*
Iiiik...kevät on ihan kohta (huomaatteko kuinka positiivinen oon asian suhteen :)...lunta sataa ulkona koko ajan kuin Esterin sieltä, mutta mun ajatukset on jo keväässä). Ihnoan noita ihania verkkokauppoja! Inhoan kun ne täyttyy ihanista kevät- ja kesävaatteista! :) ! Oon tykästynyt verkkokauppaan nimeltä Zalando , koska niillä on tosi laaja valikoima kaikkea mahdollista. Eksyin katseleen sinne kevättakkia ja voi helkutti, löysin heti sieltä ihanan raidallisen yksilön, mikä miellyttää mun silmää...Kattokaapa...eiks oo ihan just mun näkönen :) ?




 


Tuon on ONLYn Cloud dancer -parka ja hintaa ois 69,95. Jotenkin nuo takkivalmistajat on ovelia ja keksii noille takeille jo ihania nimiäkin, että ihmiset (=naiset) saa kauniita mielikuvia niistä ja ostaa helpommin. Minäkin nään itseni tanssimassa, tuo takki päällä, kauniin keväisen taivaan alla :)

En vielä kotiuttanut tuota, koska ajattelin miettiä asiaa. Itseni tuntien, saan tästä pakkomielteen ja kohta näppikset kuumana tilaan tuon itselle :) !

Zalandolla on muitakin ihania parkatakkeja (oon jotenkin ihastunut niihin ihan täysilä)...
ESPRIT ihanuus

TOPSHOPIN parka


Oikeesti kannattaa käydä myös tsekkaamassa Zalandon ALE-osasto..siellä oli vaikka mitä ihanuuksia alennetuissa hinnoissa :) ...itsehän jouduin pitämään näppiksen ja shoppailuhimot kurissa ja tyytyä vaan yhteen juttuun minkä tilasin...tuun esittelemään sen yhden ostoksen sitten täällä :)

Sinne Zalandon ALE! ALE! ALE! osastolle pääset TÄSTÄ!

Ihanaa tulevaa viikonloppua! Mulla on ihania suunnitelmia viikonlopuksi :)! Ois häämessuja ja baareilua :)

ps. Oon muuten kirjottanut jo 4 päivää yhtä postausta,jonka toivon saavan päivänvalon ens viikolla...kauheen diippiä shittiä ois tulossa :)


*blogiyhteistyöpostaus

pps.Oon automaattisesti laittanut tuon *-merkinnän heti tekstin alkuun, jotta jo siitä voi tietää, että on kysymyksessä yhteistyöpostaus...ihan vaan tiedoksi, jos ihmettelette et mitä se siellä tekee :)

Kommentit

Suositut tekstit