Aamun höpötyksiä :)

Onhan tämä aika siistiä herätä klo 5 kun on laittanut nukkumaan viis tuntia sitten. Oishan tuota voinut nukkuakin, mutta Peppi päätti herätä ja kas, kun on saanut mut kokonaan hereille, voikin laittaa taas itse nukkumaan :). Mut semmosta se on, kun on lapsi. Ei mee niinku itse haluais :). Voisin tässä käyttää aikaani myös opinnäytetyön valmistumiseen, mutta haluan kuitenkin kirjoittaa nyt mitä mieleen tulee.Ehdin sen opparin tekemään ens viikolla. Se itseasiassa alkaa olemaan aikalailla valmis :)

Televisiosta ei tuu tällä hetkellä mitään järkevää. Aamutv ei oo vielä alkanut. Action kanavalla on Tappajahai.

Tänään oon menossa klo 10 jalkahoitoon ja vyöhyketerapiaan. Ihanaa. Mulla meni mun pottuvarpaat (tai siis ne kynnet) huonoon kuntoon sillon raskausaikana. Kun tupsahtaa yhtäkkiä semmoset 20kg ylimäärästä painoa niin mun jalat ei oikeen kestäny sitä. Jotenkin oon jännittänyt mun jalkoja ja astunutkin väärin, niin se on viottanut mun pottuvarpaasta lähteviä jänteitä jotka taas on viottanut mun kynsien kasvua ja katastrofi on valmis. Oon käynyt nyt 4 kertaa hoidattaan mun pottuvarpaankynsiä ja nyt ne alkaa suunnilleen olemaan kondiksessa. Vitsit ne oli kipeet vielä syksyllä :(. Käyn varmasti vielä pari kertaa. Yritän tuolla välttää leikkauksen(sen että se kynsi otetaan kirurgisesti kokonaan irti ja annetaan kasvaa uudelleen...)... ja ainakin nyt näyttää ihan hyvältä sen suhteen. Pystyn laittaan kengät jalkaan niin ettei mun kynsiin satu :). Tuota jalkapohjien vyöhyketerapiaa kokeilen nyt eka kertaa ja oon kuullut et sitä on kahdenlaista. Sellasta joka tekee kipeää ja sellasta joka ei. Mulle tehdään sellanen ei kipeää käyvä-versio. Pitää kertoo sit millasta oli :). 

Flunssaakin on meinannut pukata päälle. Ärsyttävää. En oo pystynyt liikkumaan niin paljon ku haluaisin. Joka päivä kuitenkin oon käynyt kävelylenkillä Pepin kans. Ja ai niin...tuo mun Suunto toimii ja on huippu laite. Kunhan tässä saan aikaseksi niin kerron siitä sitten kuvien kera. Hetki meni, että opin sen käytön, mutta nyt sujuu kuin rasvattu :)

Sitten semmonen pieni ilmoitusasia.

Oon hullu ja oon ottanut vastaan haasteen. Nimittäin oon ottanut Fitfarmin bikini challenge- haasteen vastaan. Se alkaa 13.4 ja tänne on tulossa videoita ja paaaaljon tietoa mun edistymisestä. Oon jo suunnitellut että siitä 10 viikosta tulee semmonen "Sarpan oma pieni tv-ohjelma tänne :) :). Tarkoituksena on tosissaan kuvata paljon materiaalia tänne. Meille on kotiin tulossa kuntosali, josta kerron sitten tarkemmin. Kuvia on siitäkin tulossa :). Mun pitää ostaa keittiövaaka. En oo ennen semmosta omistanut. Ja selfiestick :) (kuolen nauruun...nään jo itseni tuolla heilumassa sen kepin kanssa). Niin...ja oon ajatellut et tarvin e-h-d-o-t-t-o-m-a-s-t-i uudet juoksukengät (=NIKET) :)! Joudun/saan 10 viikon aikana opettelemaan juoksemaan. Sehän on mun heikko kohta, mutta oon motivoinut siihenkin. Onneksi tässä on aikaa vielä siihen aloitukseen niin voin motivoitua haasteeseen myös mielellisesti :). Kyllä siitä hyvä tulee. Jännittää vähän :)!

Tuo olikin hyvä aasinsilta sitten niihin Lidlin Sportyfeel tuotteisiin. Niistähän lupasin kertoo tarkemmin. Sen verran voin jo nyt valottaa että oon ollut positiivisesti yllättynyt niihin tuotteisiin. Kattava juttu tulossa vielä :).

Nyt on semmonen homma, että lopetan tämän höpöttämisen ja ajattelin viihdyttää itseeni nauramalla mtv3 nettisivuilla olevilla Oscargaalan 80 luvun juhlamekoilla. Sieltä löytyy kuvia kuinka julkkikset on pukeutunut kultaisella 80 luvulla Oscargaalaan :)

Ihanaa perjantaita :)

-Sarppa

Kommentit

Suositut tekstit