Meillä kotona! Pieni sisustusinspiraatio!

*
Oon jo vuosia rakastanut Elloksen kotiosasto-sivustoja. Sieltä on löytynyt vuosien varrella muutamia ihan huippujuttuja kotiin. 

Kun etsin jotain kotiin niin yleensä käyn tsekkaamassa Elloksen kotiosaston sivut ja monesti sieltä oon bongannutkin sen mitä oon hakenut.

Nyt kävi niin, että halusin meille kotiin tarjoiluvaunun...en mitään kultaista tai marmorista vaan ihan pelkistetyn mustan (heh, ne jotka tuntee mut, ei varmaan odottanutkaan mitään pinkkiä härpäkettä). Tietysti kävin Oulun kierrätyskeskuksessa ekaks bongaamassa kyseistä tuotetta, mutta sillä kertaa ei onni ollut mukana. Oikeesti, en kyllä oo nähnyt tarjouluvaunuja nyt vuosiin missään. Siis ainakaan sellaista, mitä oon etsinyt.

Laitoin Ellokselta tilaukseen sitten tuon mustan tarjoilupöydän, kerran sieltä sellainen mun silmää hivelevä yksilö löytyi :). Ellos on siitä hyvä, että tuotteet tulee yleensä nopeesti, ellei sitten kyseinen tuote oo ollu hitti ja loppunut ja sitä on pitänyt tilata lisää.

Tilasin pari muutakin juttua ja ne löytyy tuolta postauksen lopusta :)

Tarjoilupöytä tuli ja minä kätevänä niksipirkkona kokosin sen omin pikku kätösin. Ei se kyllä kauheen vaikeeta ollut. Kunhan katsoi, että osat tulee suunnilleen oikeinpäin :)







                  

                 


                 

Tilaukseen lähti myös tommonen musta kori. Se on lehtikori ja sen saa seinään ruuvattua kiinni. Meillä se etsii vielä paikkaansa. Tiedän, että haluan sen eteiseen...kunhan ensin löydetään sinne vaatekaappi ulkotakeille. Yhden hienon yksilön löysin tori.fistä, mutta ainakaan vielä ei olla haettu sitä meidän kotiin. 

Koria saa myös kuparinvärisenä (se uus hittiväri sisustuksessa!!!), mutta meikäläinen kotiutti tuon mustana (ohhoh:)!

Jos haluat käydä tsekkaamassa lehtikorin niin PAINA TÄSTÄ :)

                 

Sitten tää viimeinen bongaus. Tähän Gulffiin liittyy pieni tarina. Mun isän isä eli mun pappa oli öljyautonkuljettaja. Sillä oli sellasia öljyautoja ja niiden sivuissa oli nuo Gulffin merkit. Mun pappa kuoli ennen ku mää olin edes pilke silmäkulmassa. Oon vaan kuullut mun papasta juttuja, että hän oli hieno, lapsirakas ihminen. Harmi, että hänen piti kuolla niin nuorena :(.

Oon tätä Gulffin mainosta katsellut aina välillä Ellokselta, mutta jotenkin mulla ei oo ollut paikkaa sille edellisissä asunnoissa. Ei mulla kyllä oo vieläkään katsottuna sitä todellista sijotuspaikkaa meidän kodissa tälle, mutta seinälle se tulee kunhan tavarat asettuu täällä oikeille kohdille.

Nyt mulla on pala mun pappaa kotona.

                 

Tämmöisen hienon GULF seinäkoristeen saa painamalla tästä ! Ellokselta löytyy myös muita tämmöisiä seinäkoristeita eri merkeiltä...esim. ESSO


                 

Käykääpä tsekkaamassa ELLOKSEN kotiosastoa, siellä on vaikka mitä ihanuuksia.

Mun piti pitää näppis viileenä etten tilannut puolta Elloksen kotiosastonjutuista meille kotiin :)

*yhteistyöpostaus

Kommentit

Suositut tekstit