Minä osaan laittaa huksia :)

Kaikki jotka tuntee mut, tietää että oon ihan tumpelo laittamaan hiuksia :). Mullahan on aina hiukset yleensä kiinni tai sitten oon ne ihan vaan suoristanut ja annan olla valtoimenaan :).

Oon joskus pari vuotta sitten löytänyt kihartimen, jota ei sillon vielä myyty Suomessa. Mut nykyään myydään. Ja voi että, mää OSAAN laittaa nyt hiuksia :) wohooo (tähän semmosia jammaavia hymiöitä)... oon ihan mielissään kun oon etsinyt jotain sellaista kiharrinta millä saan sellaiset surffikiharat. Rennot ja hyvännäköiset.

Mun ystävä oli käynyt ostaan itselle Babylissin curl secretin ja toi mulle kokeiluun sen. Tajusin siltä istumalta kun sitä kokeilin, että nyt mun kiharrin on vihdoin ja viimein löytynyt. Mää osaan käyttää sitä!...Mun oli pakko käydä ostamassa itselle tuo...mulla oli Stokkalle lahjakorttia jäljellä ja Stokkalla sattui olemaan -20% kampanja kodin tarvikkeista, joten mulle itselle jäi maksettavaksi alennuksien jälkeen 7,80€ :)! Eli aika halvalla sain tuon ihanuuden :)
Tuon kihartimen hinta pyörii 100-120€ tienoilla riippuen paikasta.

Tein sitten ihan videon tuosta mun kihartimen käytöstä. Tosi magee video :D ! Huomaa kyllä, että en oo myöskään mikään tekniikan ihmelapsi, mutta kuulkaas, ihan itse editoin tuon videon, wohooooo (tähän taas niitä jammaavia hymiöitä)! Enkä myöskään taida ootella tuosta ohjaamisesta ja esiintymisestä Jussi patsaita, mutta minkäs sitä itselleen voi :)

Harjoitus tekee mestarin. 

Innotuin kuitenkin tuosta videoinnista ja editoimisesta, joten jotain videoita voisin tehdä (aiheesta ei mitään hajua...kai sitä voi höpöttää ihan muuten vaan...vai?)

Okei...tuohon kihartimeen...eli Babyliss Curl Secret (teksti pöllitty Gigantin sivuilta)

Kiharrin käyttää täysin uutta tekniikkaa, jonka avulla luot kauniit ja pitkäkestoiset kiharat helposti ja vaivattomasti. Kiharrin vetää hiukset sisälleen automaattisesti, kiertää hiukset rullalle ja vapauttaa upeat kiharat vain muutamassa sekunnissa. Lämpötila säilyy koko ajan tasaisena ja saat vaivattomasti upeat silkkisen kiiltävät kiharat.

Äänimerkki ilmoittaa milloin kiharat ovat valmiit. Kolme eripituista aikaa erityyppisille kiharoille (laineet, suuret kiharat tai pienet kiharat). 2 erilaista lämpöasetusta (210°C & 230°C). Löydät helposti juuri sinun hiustyypillesi sopivat asetukset.

Mää käytin tuota 230 asteista lämpötilaa ja keskikokoista kiharatyyppiä. Tuossa siis voi säädellä sitä kiharan kokoa. Sillä saa pikkukiharaa, keskikokoista kiharaa ja niitä surffikiharoita :)! Hiuksiin, tietysti, suihkin lämpösuojaa...en mitään muuta! Ja oli muuten aamullakin vielä kiharat jäljellä.Seuraavalla kerralla kokeilen nyt noita surffikikkaroita :)

Voi kaad däm tuo on hyvä!

Mut nyt siihen mun tekemään videoon (saa nauraa :)





ps. Sittenku joku vielä kertois et miten saan tuon videon isommaksi tänne ?


Ihanaa keskiviikkoa ystäväiset :)




Kommentit

  1. Ihanat hiukset sulla! Höh, miksei mulla voi olla? Hyvä video. Mäkin olen yrittänyt harjoitella videokuvaamista, mutta tuotokset on menneet tähän asti "roskiin". Ehkä jonain päivänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) oon kasvatellut nyt näitä hiuksia ihan mun häitäkin ajatellen :)...ei tarvi sitten mitään pidennyksiä tai muita! Mulla oli ihan tyhmä olo tehdä tuota videoo....onhan se hullua puhua kameralle...yksin...mutta onneks oon sen tyylinen ettei se oo niin justiinsa :D ..innostuin kyllä hommasta ja aion tehdä noita videoita lisääkin...vaikka se hölmöltä vähän tuntuukin :)! Anna kuule sinäkin mennä vaan :) Ihanaa viikonloppua sulle :)!!!!

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit