Pikapäivitys :)

HOLA vaan kaikille :) , ihanaa... perjantai! Tietää, että viikonloppu on tullut kun mies on tullut kotiin ja kaikki rytmit on sekaisin mulla ja Pepillä :). Mennään vissiin molemmat sekaisin tuosta miehen läsnäolosta :).

Tähän viikkoon on mulla kuulunut opinnäytetyön tekoa (se on kohta valmis!!!), ystävien näkemisiä ja liikkumista ihan hirveesti. Oon myös tehnyt suklaavanilja juustokakun uudella ohjeella ja NAM ;). Kunhan tässä muistan niin jaan reseptin täälläkin. Mulla on vielä tuolla luonnoskansiossa se mun kesäkurpitsalasagnen ohjekkin, mutta en oo saanut kirjoitettua sitä loppuun...kyllä se tästä.

Viikonloppuun kuuluu appiukon ja sen vaimokkeen kanssa oloa. Ne tulee pitkästä aikaa kylään viikonlopuksi (ne asuu Lapissa) ja ihan kiva kun on ohjelmaa...ilmeisesti huomenna mennään raveihin. En oo ikinä raveissa ollut joten oishan se ihan kivaa sinne mennä katsoon et mitä se oikein on. Ainakin mun pitää saada yks kärkkäri (eli grillimakkara) sinapilla ja sipulilla :D !

Viikonloppuun kuuluu myös treeniä ja vauvauintia. Alotettiin tuo vauvauinti viime sunnuntaina ja Peppi oli kyllä niin onnellinen siellä vedessä. Ja hän sukelsikin kahdesti!!! Ihan kauheeta mutta kuitenkin ihanaa.

Löysin mun Olympuksen kameran ja se on tuolla lataamossa...pääsen kuvaileen muutaman jutun tänne (jeeeee, ehkä täällä nähdään kerrankin muulla laitteella otettuja kuvia kuin mun iiphonella).

Oon tehnyt matkasuunnitelman Helsinkiin.Lähdetään parin viikon päästä Pepin kans Stadiin ja saadaan olla Vallilassa ystävän kämpillä koko viikko. Vallila, yks mun lempparikaupunginosista Helsingissä! Ja kevät...mikä siellä jo ilmeisesti on :). Nään mun helsinkiläisiä kavereita ja saan pitkästä aikaa vaihtaa kuulumiset kasvokkain. Oon myös menossa mun entisten työkavereiden kanssa syömään. Niitäkin on oikeesti välillä niin ikävä! Niin..ja aiotaan käydä Pepin kanssa suomenlinnassa...wohoooo :)!...ja pientä shoppailua vois ehkä harrastaa...mutta ihan vähän vaan :D!

Okei...hyvää viikonloppua kaikille ja ottakaa rennosti.

Pysykää langoilla...yhteistyöpostauksiakin ois tulossa (tykkäätte niistä tai ette :D )


Kommentit

Suositut tekstit