Rustic wedding.

Niinku oon monesti todennut niin kyllä tää naisen elämä on monesti hankalia päätöksiä täynnä. Niinku esim. se et minkätyyliset häät pidetään :). Nooooh, meille on tulossa rustiikkityyliset häät...tai siis se koristelu. Oon hakenu googlen kautta inspiraatiota ja löytänyt ihan mielettömästi hienoja juttuja (hakusanalla rustic wedding)... laitanpa tähän nyt muutaman inspiraatiokuvan niin tiijätte mistä puhun :)

Mulla on koneella kansio " häät 2015" ja siellä on jo ihan hirmuisesti kuvia (hiustyyleistä, puvuista , you name it)

Oon myös todennut sen täällä, että joudutte nyt välillä kestämään tätä mun häähössötystä :) joten koittakaa kestää :)!

Mut eikös tuo häähössötys kuulu naisten elämään ... ja mun mielestä pitääkin saada vähän hössöttää kun se on kuitenkin suuri päivä elämässä :)

Ajattelin tehdä tästä häähössötyksestä (tai oikeestaan häitten suunnittelusta) ihan oikeen kunnon postauksen...sitä on tullu mietittyä tämän kaiken muunkin keskellä! Aikataulutus on jees, sanokaa mun sanoneen :)!

Mut tässä inspiskuvia, olkaa hyvä!













Kommentit

Suositut tekstit