hippihäämekko.

Oon niin onnellisessa asemassa, että saan käyttää mun häissä kahta mekkoo. Me ei mennä kirkossa naimisiin, vaan maistraatissa. Käytiin mun miehen kanssa shoppailemassa Helsingissä ja kun näin tuon mekon roikkuvan Mangossa, ihastuin! Koska käydään maistraatissa ennen meidän avioliiton siunaamis- ja hääjuhlaa niin ajattelin, että haluan sinne maistraattiin päälle jotain hippimäistä :D.

Oon etsiskellyt erilaisia vaaleita mekkoja, mutta silmiin ei oo osunut mitään sellaista mitä oikeasti haluan. Tuossa mekossa on mulle sitä jotain. Se on aika lyhyt, vaalea, ei oo liian avonainen ja siinä on tollasta jotain herkkyyttä...ainakin mulle :).Mun mies sitten halus ostaa tuon mulle, kun olin niin onnessani siellä liikkeessä. Minun mies on kyllä ihana.

Mun "oikee" hääpuku on tulossa Jenkeistä ja sitä tehdään parhaillaan. Kun se saapuu mulle, laitan vähän sneak peakkia tänne siitä. Kokonaisuudessaan saatte nähdä sen vasta elokuussa :).

Näen jo itseni tuossa mekossa...mulla on hiukset sutturanutturalla ja hiuksissa kukkia. Punaa huulissa ja kevyt , raikas meikki.  Jalassa mulla on yhdet ihanat sandaalit mitkä ostin viime kesänä. Tietysti oon sopivasti ruskettunut ja ihan hullun rakastunut mun mieheen.

Mitäs tykkäätte?





Kuvassa mekko näyttää kellertävältä, mutta ei sitä luonnonvalossa ole. Nuo alemmat kuvat antaa kuvaa oikeasta väristä.

Ois tietty voinu silittää tuon mekon ennen kuvan ottamista :D



PS. Mun luonnoskansiossa on 26 odottavaa postausta. Osa on jo sellasta "vanhentunutta" juttua, mutta osa on tulossa mahdollisimman pian eettereihin :)

Kommentit

Suositut tekstit