Matinkylä hoodz.

Olipa mukava herätä eilen aamulla ja huomata, että lunta tulee kuin esterin sieltä. Lennettiin Pepin kans tiistai- iltana Helsinkiin ja olin ollut aika hermona kun Oulussa tuli lunta ja lumikasat taas vaan suureni meidän pihalla. On ihan epäreilua, että ensin annetaan pala kevättä ja sitten heitetään päälle satakiloa lunta. Ajattelin, että ihanaa tulla Helsinkiin kun täällä on kevät pitkällä, mutta pah. Lunta tuli monta tuntia ja mää tyydyin katseleen vaan sitä ikkunan läpi.

Niin, siis jos ihan tarkkoja ollaan niin oon Espoossa, en Helsingissä. Eilen käytiin kuluttamassa aikaa paikallisella kirppiksellä. Kirppiksen nimi on "Ankkurinappi" ja kirppis sijaitsee Matinkylän vanhalla ostarilla. Oon käynyt tuolla useasti ja joka kerta teen siellä löytöjä.



Löysin vihdoin ja viimein tuon himoitsemani Marimekon vaaleanpunaisen Tantsu kankaan. Siitä tulee Pepille verho omaan huoneeseen. Pepin huone on aika pieni, joten  tuo on just hyvä sinne. Oon nähnyt tuon Tantsukankaan joskus Vihreä talo-blogissa ja ihastuin siihen ihan täysillä. Oon yrittänyt löytää tuota vaalenapunaisena versiona, mutta ei oo aiemmin ollu onni matkassa. Nyt kun näin tuon siellä kirppiksellä niin jumiuduin katseleen ja ihaileen sitä. Samalla hetkellä tuli se kirppismyyjä siihen ja lätkäs koko pöytään -50% lapun. Meikäläinen nappas samantien kankaan koriin :D.


Voittaja on yksin-kirja 1€. Aloitin eilen jo lukeen tuota ja vaikuttaa hyvältä.


Artekin vahaliidut, 0,75€


Joudun muuten käymään uudemman kerran vielä tuolla kirppiksellä. Sinne jäi muutama juttu, jotka jäi vähän kaivelemaan mieltä...

Nyt ulkona paistaa aurinko. Tänään lähdetään Pepin kanssa katseleen Mainkylän hoodzeja paremmin. Oon luvannut Pepille, että hän pääsee kiikkumaan. Ehkä kävästään Isossa Omenassa hengaileen :).

Kuvatkin onnistuu paremmin kun paistaa aurinko :D

Have a happy day beautiful :)!

Kommentit

Suositut tekstit