Me, myself and I

Mun opinnäytetyö on valmis. Se on varmaan ainut asia mikä on pyörinyt mun mielessä eilen ja heti tänään herättyäni. On ihan kummallinen olo. Heräsin eilen aamuna klo 04 viimeistelemään sen mun opparin ja kun 4 tunnin päästä siitä tajusin, että se on valmis ...ei sitä tunnetta voi kuvailla. Helpotus. Lähetin sen mun ohjaaville opettajille ja saan torstaina korjaamis/parannusehdotukset ja ne kun vielä jaksan tehdä, niin sitten se ois lopullisesti siinä. Tietysti se pitää vielä esittää, mutta siitä mulla ei oo minkäänlaista stressiä. On semmonen olo nyt, et mitähän sitä seuraavaksi. Ehkä keskityn kuitenkin vaan mun Peppiin ja tuleviin häihin. Siinähän sitä on kerrakseen. (ja ai niin...onhan mulla tulossa se 10 viikon "rysäys" vielä).

Huomaa kyllä, että en osaa vaan olla. Tai osaan, mutta silti mulla pitää olla jotain pientä tekemistä koko ajan. Mut nyt mulla on aikaa lukea, kirjotella tänne, piirtää, maalata, valokuvata, heitellä kärrynpyöriä ja tietysti olla enemmän Pepin kanssa.

Mun on pakko kirjottaa tuosta mainonnasta täällä. On ollu sekin asia mielenpäällä ja muutama ajatus herännyt siitä. Eli...oon aiemmin ollut sitä mieltä, etten halua mainostaa täällä. Tämä kun kuitenkin on henkilökohtaisempi blogi kuin muilla bloggaajilla normaalisti. Ymmärrän sen ettei nuo Suomen suosituimmat bloggaajat halua enää kertoa henkilökohtaisista asioistaan vaan blogit pyörii päivän asukuvien ja matkojen ja mitä olen ostanut tänään asioiden varassa. Mää en edes yritä olla Suomen paras bloggaaja vaan teen tätä edelleen itselle. Kun sitten tuli noita yhteydenottoja tuohon mainostamiseen liittyen niin mun piti haudutella sitä hetki. Tännehän tulee ihmiset sitten lukemaan mun juttuja...ajattelin. Ja niin kävikin...en edes tiedä mitä tapahtu, mutta näitä mun juttuja käy lukemassa tuplaten se määrä mitä ennen. Ehkä ihmisiä kiinnostaa tavallinen elämä? Mun elämähän on niin tavallista kuin olla ja voi :). En tiedä? Tehän siellä ruudun toisella puolella osaisitte kertoa sen?

Munssa asuu ihan selvästi kaksi Sarppaa (ei, mulla ei oo diagnosoitu mitään mt ongelmaa :) )...toinen Sarppa on se maanläheinen, inhoan kaikkea pintapuolista paskaa-Sarppa ...ja sitten taas se toinen Sarppa on se pinnallinen, joka rakastaa kenkiä, vaatteita ja höpöttää pintapuolisia juttuja.

Mutta ehkä on hyvä, että munsta löytyy nää kaks puolta. Tasapaino juu nou. Kun näitä asioita mietiskelin niin päätin sitten kuitenkin antaa itseni olla just sitä mitä oon. Eihän se kenellekään kuulu jos välillä höpötän täysin pintapuolistajuttua ja välillä sitten syvempiäkin asioita. Sehän on just mua :)!

Nämä mainokset täällä tehdään niin, että tänne ei tule mitään sellaista minkä takana/sivussa/päällä en seisoisi. Mun mielestä Elloksen sisutuspuoli on ihana, mun mielestä Zalando on yks parhaista postimyyntifirmoista ja  koska rakastan liikuntaa niin Sportamoresta mun mielestä löytyy helpoiten liikuntakamppeita (koska en jaksa shoppailla kaupoissa). Miksi siis en kertois asioista jotka mun mielestä on hyviä? Eihän kenenkään muun tarvi tehä ostoksia noissa paikoissa jos ei halua, mutta kerronpahan ainakin asioista mitä noista putiikeista löytyy, jos on tarvetta löytää jotain. Jotain juttuja mainostan täällä ihan vaan siksi, että oon kokenut ne hyväksi...en siksi et saisin siitä rahaa tai jotain muuta.Mutta niinku aiemmin oon kertonut, niin ilmoitan kyllä jos kyseessä yhteistyöpostaus, josta siis saan ehkä jotain "palkkaa". Olin kyllä ihmeissäni kun sain ensimmäisen paidan lahjaksi :). Kerron siitäkin sitten myöhemmin lisää :)

Nyt kun oon tehnyt ITSELLENI selväksi tämän mainostusjutun niin tästä on hyvä jatkaa. Pahinta tässä jutussa oli just se, että koin myyneeni sieluni mainostajille, jota just se "maanläheinenSarppa" vastustaa :). Mut molemmathan tässä kuitenkin voittaa...mainostaja ja minä. Vai :)?

Nyt on flunssa jo melkein ohi...niin nyt taas jaksaa panostaa tähänkin hommaan. Luonnoskansiossa on monta postausta odottamassa valmistumista. Nyt mulla on aikaa nekin kirjoittaa loppuun ja julkaista :)

Tänään on hyvä päivä :)

Love, Sarppa


Kommentit

Suositut tekstit