Meidän uudet Klaffituolit !!!


Meille muutti tänään 2 kappaletta ihania metallituoleja. Tuollaisia klaffituoleja. Jee. Kiitos ESCAPIST erittäin hyvästä palvelusta! Escapist on Helsingissä sijiatseva sisustusliike, josta voisin tilata suunnilleen kaiken. Kandee käydä tsekkaan nettisivut. Tänään otin kuvat mun Olympuksen järkkärillä ja kyllähän tuo kuvanlaatu on ihan huippu verrattuna iphoneen :).

ps. Oon oppinut upottamaan videoita tänne, joten videoo tulossa ihan vaan siksi :)

pps. Oli appiukko kylässä 4 päivää niin en oo ehtinyt tekeen oikeen mitään mitä yleensä teen :)


Mulla oli pikku apuri avaamassa pakettia :)









Normaalisti meidän keittiö näyttää tältä...


Mutta eikö bloggareilta odoteta tällaisia kuvia :) ...


Meikä tykkää meidän uusista tuoleista :)
Entäs te?


Ihanaa viikkoa!

ps.Tietäisittepä kuinka kauan mulla meni tehdä tätä postausta...miten nuo "oikeet bloggarit" jaksaa :D ...kuvat, photoshopit, tekstit...niin ja mulla on vielä tuo pieni apuri tuossa joka auttaa asiaa, että en voi tuntitolkulla keskittyä näihin blogiasioihin :D

Kommentit

Suositut tekstit