Mun NIKET :) Kuinka monet nainen niitä tarvitsee?


Se on varmaan tullut selväksi, että rakastan Niken popoja. On ne sitten tarkotettu urheiluun tai muuten vaan hengailuun. Muistan pari vuotta sitten kun tuli muotiin, että voi laittaa ihan juoksukengät jalkaan kun lähtee kaupungille hengaileen. Vähän niinku lenkkarit is back. Suomalaisillehan se sopii vallan mainiosti. Ollaan kaikki vähän niinku muodin aallon harjalla :). Suomalaisten tavallisten ihmisten kenkä :)! 

Mulla on kertynyt noita urheiluun (ja vähän muuhunkin) tarkoitettuja kenkiä enemmänkin. Möin viime syksynä muutamat poiskin kun niille ei ollut käyttöä.

Mutta tässä ois esittelyssä mun Niket.

Harmittaa...mun yhdet Niket on kadoksissa...en ymmärrä mihin ne oon laittanut...mut kaippa ne löytyy sitten kun niitä ei etsi :)



Nää oranssiharmaat on ehkä eniten tällä hetkellä käytössä. En muista niiden mallia mut ne on tarkotettu juoksuun ja ovat kyllä ihanat jalassa (niinku kaikki Niket). Mulla tulee joka päivä käytyä kävelylenkkejä Pepin kans niin nää on ne mitkä yleensä heitän jalkaan. On muuten liukkaat tollasella pääkallokelillä ;)


AIR MAX THEA LAWt on tällä hetkellä mun lempparit kun käyn treenaamassa. Ihan huiput jalassa. Sain salilla kehuja yhdeltä tytöltä näistä. Mut onhan nuo mageet :)


Viime kesän osto. Halusin jotkut vähän erikoisemmat Niket ja tein löydön ulkomaalaisesta nettikaupasta. Nike airmaxit liquid silver sävyssä. Nuo herättää aika paljon huomiota kun kävelen noilla. Ihmiset jäät tuijottaan noita. Mut tiedän, et joidenkin mielestä nuo on ihan kauheet mut mun mielestä ne on niin kauheet et ne on jo siistit :)


Nämä sain lahjaksi eräältä mulle tärkeältä ihmiseltä. Eiks oo siistit? Pinkit airmaxit ja ihan huiput. Jään aina tuijottelemaan näitä kun ne on mulla jalassa :)


Mun mustat Niken Rosherunit. Näitä en oo vielä pitänyt jalassa, mutta kun tuo lumi ja jää sulaa niin uskon et näistä tulee yhet lemppareimmista kengistä mitä omistan :)


Mun valkoiset Niken Rosherunit. Näillä tallailin muutaman kerran viime kesänä. Uskon et näille on myös käyttöä ihan pian :)


Mustat Niket oransseilla tehosteilla...nää ei oo urheilukengät vaan ostin nämä raskaana ollessani itselle käveleykengiksi...ja pidinkin näitä paljon...kunnes mun jalat turpos (siitä raskaudesta) eikä mulle mennyt muut kengät jalkaan kuin sandaalit :D ...tuun käyttään näitä nyt keväällä..i know it!


Uusin hankinta! Nike Free 4.0 FLYKNIT juoksukengät. Kun mullahan alkaa se aamulenkkien tekeminen viimeistään 13.4.2015. (Aion kyllä harjoitella aiemmin). Oon näillä kotona kävellyt ja hyvältä tuntuu. Kun pääsis tuonne ulos testaan noita ! 


Siinäpä ne nyt olis...kai sitä vähemmälläkin pärjäis... :D

Mitkä on sun lempparit ?

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit