Haaste otettu vastaan: päivän asukuva :)

"Ookko miettiny et aina sillon tällön kuvaisit miten pukeudut?" "No en oo miettinyt" "Kokkeileppa yhen viikon ajan et joka päivä kuvaat sun asun....?"

Niinku oon jo aiemmin toitottanut jonkun sata kertaa etten oo mikään muotiasiantuntija ja en koe siinä mitään järkee, että kuvaisin omia vaatteita. En todellakaan oo mikään erikoinen tai muodin harjalla oleva stylebloggari. Oon ihan tavallinen tallaaja, joka inspiroituu mm. muiden pukeutumisesta tai lehdissä olevissa vaatemainoksista.Jos jonkun ihmisen vaatekaapin haluaisin, olisi se Stella. Oon himoinnut monia Stellan vaatteita ja meitä yhdistää se, että molemmat vois aina vaan pukeutua mustaan :D. Tähän vielä huomautuksena, etten oo Stellan kaveri vaan ihan seuraan hänen blogiaan. 

Mun tyylihän on sellanen rento. Rakastan mustia vaatteita, mutta joskus haluan pilkahduksen jotain väriä mun pukeutumiseen. En käytä hirveesti koruja ja jos käytän, ne on hopeisia tai valkokultaa. En tykkää mistään "glumeruuleista" vaan less is more- on mun motto. En ostele kaappiin mitä sattuu vaan tykään laadukkaista vaatteista, jotka kestää aikaa. En sitä sano, että en koskaan ostais esim. henkkamaukalta mitään, mutta pyrin siihen, että ostan laadukasta. Merkit ei sinänsä merkitse mitään, mutta on tiettyjä merkkejä, joiden laadusta ja malleista tykkään. Tässä nyt vaan yks mainitakseni... Makia.

Mutta joo, otin siis kaverin haasteen vastan ja tällä viikolla joudutte näkemään mun asukuvia :D. Älkää sit ottako tätä haastetta liian tosissaan. Toteutan tämän pilke silmäkulmassa :D. Tuntu kyllä ihan naurettavalta posettaa peilin edessä....mistä saankin aasinsillan siihen, että meillä sentään on nykyään kokovartalopeili, mikä helpottaa tätä asujen kuvailua:D.

Loppuviikosta voi olla, että saatte vähän laadukkaampiakin asukuvia kun saan mun miehen kameran taakse. Mitään en kuitenkaan lupaa :D

Pikku apuri tuli katseleen että mitäs mää hommaan :D

Kengät: Adidas Superstar  Housut dr.denim Paita:Adidas Pörröneule: H&M


Mitäs tykkäsit? Kiinnostaako tämmönen?

Kommentit

Suositut tekstit