Ihana perjantai!

kuva lainattu ouka.fi sivuilta

Tulin just tunti sitten kotiin. Olin eilisen päivän Helsingissä, koulussa. Puksuttelin yöjunalla kotiin. Se oli nyt oikeesti viimeinen kerta siinä talossa :). Esitin mun opinnäytetyön ja tietysti kuuntelin muiden töitä myös. Mun opparia tuli kuunteleen mun entisiä työkavereita. Oikeesti, aivan ihana ele heiltä. Tein kuitenkin mun tutkimuksen niiden työpaikalle, joten oli kiva et se mun tutkimus kiinnosti myös heitä. (Siellä oikeesti tehdään asioille jotain!). Sain myös kiitokseksi kukkia, mikä laitto mut melkeen itkemään. Aivan ihanaa!

Oli muuten siistiä kävellä aamuauringon paistaessa rautatieasemalta kotiin. Matkaa kertyi noin 4 kilometriä. Mikä mahtava päivän aloitus. Kotona odotti ihana Peppi ja ihana mies. Ja niin, kahvia :)

En oo ehtinyt koneelle pariin päivään. On oikeesti ollut kiire, mutta tilanne korjaantuu näillä näppäimillä. Mun pitää viikonlopun aikana tehdä mun oppariin viimeiset, pienet viilaukset ja sitten se on, ihan oikeasti, siinä :)!29.5 on valmistujaisjuhla Helsingissä ja mun pitää ostaa lentoliput nyt viikonlopun aikana, että pääsee juhlimaan omaa saavutusta. Ajatelkaa...oon vuoden sisällä synnyttänyt, muuttanut Helsingistä Ouluun, asunut vuokralla, ostanut asunnon, muuttanut taas, hoitanut Pepin, käynyt kerran kuussa koulussa Helsingissä, tehnyt kaikki koulutehtävät ajallaan(!),kirjoittanut blogia:) ja saanut kaiken tämän keskellä opinnäytetyön aikaiseksi.Oon kyllä ylpeä itsestäni! Vielä kun löytyis joku mukava työpaikka syksyllä, niin oispa mukavaa!

Tänään mulla on tarkoitus kirjoittaa lisää mun Bikini Challengesta ja näyttää vihdoin se mun lukujärjestys treeneille ja syömisille.Mun silmiin on myös osunut aika paljon kirjoituksia fitnessbuumista ja oon  mielenkiinnolla lukenut aiheesta lehdistä, yleisökirjoituksista ja netistä. Mullakin on sana sanottava aiheesta. Aika hauska juttu, silloin kun kuohkasin feminismistä niin huomasin tosi paljon kirjoituksia aiheesta ja siitä, että maailma pyörii miesten ehdoilla :) (ehkä mun pitää siitäkin vielä kirjoittaa...on niin mun sydäntä lähellä oleva aihe) ja nyt kun oon lueskellut kaikenlaisia lehtiä ja nettiä niin fitneksestä kirjoitetaan paljon...niin puolesta kuin vastaankin. Mutta palaan tähän aiheeseen ihan omalla postauksella.

Nyt minä alan tekemään itselle aamupalaa (sitä joka täyttää ja tulee melkein ähky) :)

Ihanaa perjantaita kaunokaiset!
Palaamme pian asiaan!

Kommentit

Suositut tekstit