Torstai 9.4.2015


Tänään aukes FitFarmin meidän bikini challenge osallistujien sivut ja aluksi olin et omg ja sitten olin et apua ja sitten rauhoituin ja nyt kaikki on ok :D. Tulee kuulkaa olemaan rankka 10 viikkonen!!! Treenit ja ruoat oli ok. Kyllä mua silti jännittää et miten mun käy :D? Viikonlopun suunnitelmissa siis bikinikuvaukset (apua!) ja kaupassa käynti. Videomatskua ja fiilispostauksia tulossa :D!Ja se meidän kuntosalin esittelykin on tulossa :).


Tänään käytiin Pepin kanssa syömässä mun 93 vuotiaan Mummin luona ja hengattiin hetki kaupungilla. Löysin GT:sta takin, jonka ostin. Hinta oli 29,90 ja mulla oli sellanen 15€ arvoinen leimakortti joten maksoin siitä sitten noin 15€ :). Takki varmaan vilahtaa jossain välissä täällä. Se on kyl rennon tyylikäs takki.Ostin myös karkkia ja suklaata ihan sen takia et voin vielä syödä niitä. Kohta en syö pariin kuukauteen. Oli muuten nannaa. Pitää varmaan viikonloppuna käydä vetäseen mäkissä yks bicmac-ateria, koska sillekin sanon bye bye ja pai pai :D

Nyt pitää katsoo Temptation island (kyllä, seuraan sitä :) ja odottelen mun miestä töistä kotiin. Saan taas sen kolmeksi päiväksi ihan itselle...luuuv!

Elämme jännittäviä aikoja :D

EDIT: Blogin ulkoasuun on tulossa muutoksia,,,jes :D


Kommentit

Suositut tekstit