Mulla on ollu tässä vähän hommaa...

Syy hiljaisuuteen löytyy näistä kuvista. Oon hommaillut kaikenlaista ja vaikka tarkoitus on ollut tulla kirjoittaan kuulumisia niin iltaisin oon ollut niin väsynyt, että oon kaatunut sänkyyn ja nukahtanut samantien. Viikonloppuna on luvassa reissu Helsinkiin ja saan sen yamk paperin nyt sitten :)...sitä pitää hieman juhlistaa :). Sunnuntaina kun tuun kotiin niin pitää alkaa leipomaan kakkua, koska meidän ihana Peppi täyttää vuoden ens tiistaina :)...niin, että sellaista kunnon postausta, missä vois olla jotain järkee, joutuu odottelemaan ens viikkoon. Juttuja on päässä paljon ja pitäis saada aikaa kirjoittaa ne ulos. Kuvia ois enemmänkin, mutta säästän niitä niihin "järkeviin" postauksiin :)

Oon suunnitellut itselle uutta sivustoa, sellaista mun tyylistä enemmän, mutta siitäkin kerron sitten myöhemmin lisää :)

Nyt voitte ihailla mun kuvia ja arvailla, että miten oon kuluttanut tässä viimeaikoina aikaa :D

                

                


                 

                 

                 


               










Kommentit

Suositut tekstit