Vihreä huone

En voi olla kirjoittamatta, vaikka väsyttää ja pitäis mennä nukkumaan :). Kävin tänään Vihreässä huoneessa (vai taivutetaanko se Vihreällä huoneella?) ihanassa hiuspohjan hoidossa ja leikkautin latvoja pikkusen.

Niinkuin suurin osa tietää, niin oon kiinnostunut luonnonmukaisista hoidoista, ravinnosta ja muusta mikä noihin eko-ja luonnonjuttuihin liittyy. Noh, esimerkiksi luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet on mun mielestä parhaita.

Tosiaan...mua aina pelottaa mennä kampaajalle, koska mua aina pelottaa, että mun hiukset menee pilalle :D. Löysin tämän vihreän huoneen mun hyvän frendin suosituksesta sekä mun äidin suosituksesta. Molemmat on olleet tosi tyytyväisiä käydessään Vihreässä huoneessa.

Joku nyt miettii, että mikä hiton Vihreä huone :D?

Vihreä huone on ekokampaamo ja hoitola. Paikassa käytetään siis ekologisia tuotteita ja niitä ei ole kärrätty sinne mistään intokiinasta vaan mahdollisimman läheltä eli he suosivat siis kotimaisia valmistajia. Iso plussa.

Joku saattaa muistaa kun itkin täällä joskus mun tosi ärtyneestä hiuspohjasta. Sehän on ollut mun ongelma, varsinkin talvisin ja oon joutunut käymään lääkärissä sen takia. Lääkärihän sillon joskus pari vuotta ei sitten tehnyt asialle mitään. Määräs vaan laittamaan hydrokortisoniliuosta päähän. Minähän en kuitenkaan laittanut. 

Oon etsinyt jotain luonnonmukaista tuotetta, joka auttais...muistaakseni Dr.Hauschkalla on sellainen ihana hiusvesi, joka rauhoitti mun päänahkaa...pitääpäs käydä tutkailemassa niiden valikoimaa :)...oon ihan unohatnut koko jutun...

Varasin Vihreään huoneeseen ajan ja mulle tehtiin sellainen ihana savihoito päähän ja tosiaan napsaistiin ihan vähän latvoja. Ekokampaamon puolella mua hoiti mun entinen luokkakaveri :)!!! Oli ihanaa nähdä ja jutskailla monen vuoden kuulumiset. Muutenkin, ilman tätä mun tuttuakin, paikassa vallitsi hyvät energiat ja voin vannoa, että paikka sai munsta vakkariasiakkaan :).

Oon jo pitkään halunnut kasvattaa mun oman värin hiuksiin ja lopettaa värjäämiset kokonaan. Mullahan on oma väri tosi tumma, joten se on kaunis ilman väriaineitakin. Sovittiin, mun tulevan vakkarikampaajan kanssa, että annan nyt hiusten vaan olla (en siis värjää niitä) ja mulle tehdään heinäkuussa kasviväreillä sellaista kaunista vivahdetta hiuksiin ja peitellään sillä juurikasvua. Mun juurikasvu ei oo mitenkään pahimmasta päästä, joten se ei aiheuta päänvaivaa :D...onneks! Aion siirtyä pikkuhiljaa täysin luonnonmukaisiin tuotteisiin myös hiusosastolla. Kunhan nuo purkit tuolla pesuhuoneessa on tyhjät, sinne ei ilmesty enää muuta kuin luonnonmukaisia shampoita ja hoitoaineita. Näin oon päättänyt. Ja mun tuleva vakkarikampaaja muisti muistuttaa myös ruokavalion ja hyvien rasvojen tärkeyttä :)! Nää on niitä asioita, jotka aina välillä meinaa unohtua. Vettäkin pitää muistaa juoda päivän aikana.(Tällä hetkellä juon sitä sen 3 litraa päivässä, minkä tämä bikini Challenge vaatii...)

Vihreä huone on ainut Oulussa oleva ekokampaamo...joka on siis kokonaan ekokampaamo. Jossain paikassa Oulussa tehdään ekohoitoja/leikkauksia, mutta myös paikassa tehdään synteettisillä aineilla...joten minun silmissä se ei silloin ole täysin ekokampaamo. Vai olenko väärässä :)?

Vihreässä huoneessa saa myös luontaishoitoja, joita ainakin meikäläinen lähtee kokeilemaan! Oon aina halunnut käydä kuumakivihieronnassa, joten sen aion seuraavaksi testata. Kunhan seuraavan kerran meen Vihreään huoneeseen, otan kameran mukaan ja napsin kuvia paikasta ja teen postauksen tänne koko helahoidosta :D

Voi että minun hiukset tuntuu ihanalta tänään...ja tuo päänahka..sitä ei kutita yhtään!

Suosittelen suurella sydämellä Vihreää huonetta! 

Vihreä huone sijaitsee Tuiran kaupunginosassa, Koskitie 28 A:ssa.

Käykääpä tsekkaamassa heidän nettisivut tästä KLIK! KLIK! KLIK!


PS. Tämä ei ollut mainos :)

Kommentit

Suositut tekstit