Yves Rocherin hyvä meikkivoide !

Testasin Yves Rocherin Teint Rayonnant Jeunesse meikkivoidetta ja totesin sen olevan huippukamaa! Etsin varmaan lopunikäni "sitä täydellistä" meikkivoidetta, mutta tässä on yks ehdokas joka on kyllä hyvä meikkivoide. En halua mun kasvoista sellaista nukkemaista tai vahamaista kasvonaamioita vaan mahdollisimman luonnollisen, mutta kuitenkin mun couperosan peittävän meikkivoiteen.

Taisin löytää sellaisen:)

                 

Ensimmäisessä kuvassa näkyy mun (väsyneet) kasvot ilman meikkiä. Niinkuin huomaatte, on mun poskipäissä couperosaa ja sekös ärsyttää. Sen takia joudun käyttämään meikkivoidetta, jos en halua näyttää "olen tässä vähän vetänyt viinaa kuukauden putkeen ja nyt vähän naama punottaa"- ämmältä :).

                 

Seuraavassa kuvassa oon levittänyt tuota meikkivoidetta ja ero on huomattava. Ei näy punoitusta. Plussaa vielä se, että meikkivoide pysyi hyvin kasvoilla eikä lähtenyt valumaan päivän aikana pois.

                  

Meikkivoidetta myy siis YVES ROCHER     ja jos haluat tsekata meikkivoidetta tarkemmin niin painappa TÄSTÄ :)


Kommentit

Suositut tekstit