Hää-häähömpötystä :D

Kävin maanantaina viemässä mun hääpuvun ompelijalle, kun tuota laihtumista on tapahtunut, niin puku oli käynyt pikkasen isoksi. Ompelija teki tarkkaa työtä ja puku tulee olemaan hääpäivänä sitten juuri sopivan kokoinen. Onhan se nätti...ei millään jaksais odottaa, että saan laittaa sen päälle. Nyt pitää pitää huoli, etten liho tai laihdu enää yhtään :D! 

Ongelmaa on tuottaneet mun hääkengät. Mulla tulee olemaan korkokengät, joissa on korkoa n.9cm, mutta koska paikka missä juhlaa vietetään, on hieman haasteellinen korkokengille (ne uppoaa maahan!) niin päätin etsiä itselleni sandaalit. Ärsyttää ostaa mitään turhaa (vaikka kenkiä voisin haalia kaapit täyteen!) niin päätin, että sijoitan kuitenkin muutaman sentin hääpukuun sopiviin sandaaleihin. Oon katsellut nettiputiikkeja ja kierrellyt kenkäkaupoissa. Mitään sellaista "nuo minä haluan"-sandaaleita ei ole tullut vastaan. Eilen sitten mentiin Pepin kanssa käymään Halpa-Hallissa ihan muissa asioissa ja hupsista...löysin nuo alla olevat sandaalit. Kokeilin niitä ja totesin niden olevan juuri hyvät hääpuvun kanssa. Hintakaan ei päätä huimannut, 19,90€ :D. Noh, nyt mulla on sandaalit jotka vaihtaa sitten kun oon tarpeeksi uponnut niiden korkkaiden kanssa maahan :D! En tiedä onko noilla käyttöä muuten kun normaalisti mun kengät/sandaalit on musta-valkoinen osastoa, mutta kai sitä nyt yhdet kimallesandaalit pitää olla? Ehkä nuo vois sopia kesällä (nyt on kesä!!!tai siis pitäis olla!!!ulkona tulee taaaas vettä) vaaleiden farkkujen kanssa kun lähtee ulkoilemaan perjantai iltana Oulun torille (=terassille)....

                 

                 

Mitäs tykkäätte? Onko ne vähän kornit :D?


Tietysti oon jo varannut hääkampausajan ajat sitten. Olikohan se helmikuussa kun soittelin oululaisia kampaamoita läpi ja olin ihan yllättynyt, että meidän hääpäivälle oli jo monia varauksia, mutta onneksi sain kuitenkin varattua ajan. Taisin soittaa kolmeen kampaamoon ennenkuin neljännestä sain vasta sen ajan! Joten morsmaikut...olkaa ajoissa liikenteessä!

Koska kampaus ja meikki on jo varattu niin oon voinut miettiä myös muita yksityiskohtia. Mun frendi tekee geelikynsiä ja oonkin jo varannut hänelle ajan, että hän saa taiteilla mulle hääkynnet. Aluksi ajattelin, että haluan ihan vain ranskalaisen manikyyrin, mutta kun selailin Pinterestiä niin, vastaan tuli vaikka mitä ihania kynsimalleja! Oon nyt sitten päätynyt alla olevaan malliin. Munsta nuo on yksinkertaisen kauniit, joissa on väähän mukana sitä blingblingiä :)!


Ja lopuksi vielä vähän hääpaikankoristelusta. Yhtenä yksityiskohtana tulee olemaan nuo alla olevassa kuvassa olevat riikinkukonsulat. Mun juhlalaukku on myös riikinkukonsulanvärinen. Oon aina pitänyt riikinkukkoa yhtenä kauneimmista linnuista maanpäällä. Netin syövereistä löytyikin ihan vahingossa myös tekstiä riikinkukonsulan merkityksestä (tuo onnea, näin uskotaan etenkin Kiinassa. Se kuvastaa myös rehellisyyttä ja sisäistä kauneutta) ja kun luin niitä, niin osui ja uppos :D! Joten kai tässä on jotain merkitystä, että oon aina tuntenut vetoa riikinkukonsulkiin :)


Näiden sulkien pohjalta lähdetään suunnittelemaan meidän kukka-asetelmia (vai mitä ne on?) jotka on pöydissä. Uskon, että saadaan aikaiseksi komiat kukkapuskat niihin pöytiin :D!

Onhan tässä vielä hommaa paljon. Seuraavaksi pitäis suunnitella hieman niitä askartelujuttuja ja kai niitä pitäis kokeillakin, ettei sitten lähde kylmiltään tekemään mitään :).

Yks ongelmakohta on hääjuhlapaikan biletila! Hääjuhlapaikalla on kaksi erillistä rakennusta, jossa toisessa syödään ja toisessa sitten biletetään. Tää biletila on niin saakelin ruma, etten tiedä vielä yhtään miten sitä sais koristeltua edes vähän mukavemmaksi.Pitäiskö kattoon yrittää saada jotain roikkuvaa kangasta ja jotain valoja....argh...en tiedä!

Katsokaa nyt, eiks oo kauhee...


Jos joltain löytyy ideaa niin otan mielellään niitä vastaan :)!!!

Love, SarppaLove





Kommentit

Suositut tekstit