Tässähän tämä vesisateessa ja villakaulaliina kaulassa!

Tekis mieli karjua! Ärsyttää tuo ulkona vallitseva keli. Vettä sataa joka päivä ja aurinkoa ei näy mailla eikä halmeilla! Palelee kun tuolla kaikenlisäksi tuulee koko ajan. Hermot on kyllä kireellä :D!

Mutta antaapa sään olla.

Mulla on mennyt aika häitä suunnitellessa ja ollaan saatu aikaiseksi vaikka mitä. Tulossa postauksia häihin liittyen. Tässä nyt on niin paljon tekemistä, että antakaa armoa vaikka aika hitaasti näitä postauksia tulee. En edes halua mainita sanaa kiire :D.

Minähän sitten menin ja sain töitä :D. Ei oo ollut, todellakaan, tarkoitus mennä töihin vastakun elokuussa, mutta näin sitten kävi. En tee nyt aluksi pitkiä päiviä, ihan vaan tuntityöläisenä hillun...mutta kun elokuu koittaa niin päivät täyttyy sitten ihan oikeasta työnteosta.

Tämän postauksen kuvat on mun uudesta kirjasta, minkä sain käsiini eilen. Aivan ihana kirja!

Kirja on Maryam Razavin kirja "EXCLSV" ja mitä sitä oon selaillut ja lukenut sieltä täältä niin vaikuttaa hyvältä.

                 

Kirja antaa äänen suomalaisille julkkikselle ja heidän tyylilleen. Oon kiinnostunut tyylistä ja sisustuksesta, vaikka sitä en kauheasti täällä (tai missään) toitotakkaan. Niinkuin aikaisemmin oon kertonut, mun oma tyyli on sellainen "less is more" tyyppinen. Tykkään laadukkaista vaatteista tai sisutusjutuista (suomalainen laatu on parasta!) ja ainakun on mahdollista niin laitan rahani mieluummin laatuun kuin ei laatuun :D (hieno lause).

                 

                 

Nyt me lähtään meidän hääjuhlapaikalle inventoimaan tarvittavat tavarat/astiat/kaikki muu sälä ja ens viikolla täräytän Ruåtsiin, Haaparantaan Ikealle. Pitää käydä sieltä hakemassa muutamia juttuja ja samalla reissulla ehkä ostaa samalla cocis zero vanillaa laatikollinen (siellä myydään sitä!!!)...

Palataan..on tässä vähän kiire asioita hoidettavana :D

Kommentit

Suositut tekstit