1.9.2015

Uudet tuulet puhaltaa ja siitä minä tykkään. Päädyin nyt kuitenkin jatkamaan vielä bloggerissa, uudet sivut avautuvat kunhan saan ne laitettua rauhassa kuntoon ja siihen malliin, että oon tyytyväinen. Mulla on tarve kirjottaa ja siksi haluan jatkaa tätä kirjottamista vielä täällä.On taas tunne, että näppikset syyhyää taas lähiaikoina.

Arvatkaapa mitä? Aloitan huomenna uudessa työpaikassa. Kaikki kävi tosi nopeasti ja mun piti tehdä nopeita päätöksiä (niistäkin tavallaan tykkään vaikka välillä ne pelottaa). Huomenna siis uusi työpaikka ja toivottavasti stressin helpotus arkeen. Kannattaa muuten on olla varovainen mitä toivoo...ne toiveet yleensä toteutuu :)!

Tänään taas pysähdyin ajattelemaan tätä suorittamista täällä maailmassa. Kuinka ei oo aikaa tehdä mitään sellaista mitä haluais tehdä. Mietiskelin, että haluaisin käydä Kos:n saarella(en tiedä miksi), Fuengirolassa tsekkaamassa meidän perheen tulevan asuinpaikan (heh), New Yorkissa, Barcelonassa uudestaan, Hawaijilla ja ihan vaan Kuopiossa (kiivetä sinne Puijolle)! Ajattelin tehdä nyt listaa, mitä kaikkia maailman kolkkia haluan nähdä ja alkaa tässä pikkuhiljaa toteuttamaan noita haluja.

Oon aloittanut kirjoittamaan kirjaa. Oon saanut aikaiseksi jopa sen ja tässä on nyt ollu kiire luova tauko ja tänään taas napsuttelen konetta ja kirjoitan ainakin pari sivua. Hiljaa hyvää tulee...kai?

Huomenna lisää...aivot ja sormet syyhyää tekstiä :)

Kommentit

Suositut tekstit