Mun uudet kumpparit :)

                                              Promotion: BRANDOS

Oon selvinnyt ehkä tästä kolmatta viikkoa kestäneestä flunssasta. Ainakin tänään on ihan jees olo. On kyllä ollut sitkee tauti. Viime viikolla tein vaan pakolliset jutut ja loput ajasta levähtelin. Mut nyt uskon selättäneeni tän taudin!

Asiaan.

Mulla oli tarvetta kumisaappaille. Heitin roskiin mun Haisaappaat kun ne oli jo 5 vuotta vanhat ja niistä tuli jo vesi sisälle...joten eivät vastaanneet enää kauheesti tarkoitustaan :).
Etsiskelin Brandokselta sopivia saappaita ja kun iskin silmäni noihin Ilse Jacobsenin saappaisiin niin en enää katsellut edes muita.

Ensinnäkin ne on mustat. Toiseksi ne on tyylikkäät. Ja ne on hyvät jalassa.

Oon niillä nyt pari päivää tallustellut ja voi olla, että heitän vesilintua kaikilla muilla mun kengillä ja pidän vain noita jalassa :D.

Nyt me lähtään pitsalle mun anopin luo ja taidan laittaa taas nuo kumpparit jalkaan. 

Tulossa kirjoitusta tunnelukoista. Kauheen mieleenkiintonen aihe. Oon opiskellut sitä tässä ja pakko päästä purkamaan sitä myös tänne.








Kuvista kiitos mun aviomiehelle :)

Kommentit

Suositut tekstit