New Balance

                                                                                           Yhteistyössä: ZALANDO

On varmaan tullut aika selväksi, että meikätyttö on kenkätyttö. Jossain vaiheessa mulla oli 92 kenkäparia (!!!!!), joka on mun mielestä kyllä ihan silkkaa hulluutta :). Nykyään kaapissa on noin 15 paria kenkiä (joka sekin on aika paljon), mutta vaihtelen kyllä kenkiä päivittäin, ihan fiiliksen mukaankin. Muutamat kengät saa kyllä lähtee mun kaapista...ne on liian kauan olleet siellä pitämättöminä.
 
Oon katsellut jo pitemmän aikaa New Balancen popoja, mutta en oo löytänyt niistä tarpeeksi tylsää väriä :D. Sitten kävi säkä. Kauheen tylsä, kokonaan harmaa NB:n kenkä iski mun silmiini. Oli pakko saada :D.
 
Zalando myy New Balancen popoja sekä jonkin verran vaatteita. Popoja löytyy monessa ihanassa värissä, joten ei kannata tyytyä tylsiin harmaisiin, ellei satu olemaan yhtä tylsä kuin minä :D!

          

          

          
 

Kommentit

Suositut tekstit