Sometimes it's hard to be a woman

Minä olen kiltti tyttö. Tiiättekö...just sellanen "joo joo"-tyttö, joka kiltisti sanoo joo vaikka pitäis sanoa ei. Tajusin tuon piirteen itsessäni muutama vuosi sitten ja oon työstänyt tuota mun mielessä aina sillon tällön. Huomaan vieläkin välillä sanovani joo, vaikka saatan ajatella et "miks helvetissä mää sanoin taas joo, vaikka en haluais tehdä sitä"....tää on sellanen asia, mitä joudun varmaan loppuelämäni harjottelemaan.

Oon tällä viikolla kaks kertaa sanonut sen, mitä ajattelen. Hyvä minä. Tällä viikolla en siis oo sanonut "joo" vaan oon puhunut rehellisesti sen mitä mun sydämellä on. Ihan sairaan hieno tunne. Tulee ihan voimaantunut olo. 

Oon tällä viikolla sanonut suoraan etten oo tyytyväinen mun palkkaan siihen nähden mitä kouluja oon käynyt tai että mikä mun ammattitaito on. Samalla oon vaihtanut työpaikkaa ja saanut siellä sellaisen palkan, mitä mun kuuluukin saada.(Tietenkin vieläkin sitä vois saada lisää, mutta eipäs aleta ahneiksi). Oon tällä viikolla sanonut "ei" ainakin kolmesti ja tarkottanut sitä. Ollut varma ja itsevarma. 

Mua ärsyttää sellanen juttu, että kun tunnen ja näen jonkun ihmisen negatiiviset tarkotusperät, ja silti se ihminen yrittää vedota tunteisiin ja lässyttää sydämenäänestä. Meikäläinen ainakin on sen verran noita, että tunnen jossain syvällä sisässä jos mua yritetään kusettaa. Ja sekös ketuttaa. Miten jotkut ihmiset voi katsoa suoraan silmiin ja puhua silti uskomatonta paskaa?

Ja sitten kivempiin aiheisiin :)

Aion viikonloppuna keskittyä blogiin.Mulla ois videoo tulossa, kevyttä puhetta muodista ja ihanista vaatteista ja ehkäpä muutama reseptikin pärähtää ilmoille...seuraavissa postauksissa on sitten kuviakin mukana :D !

Nyt pitää kiirehtiä sänkyyn ja katsoon netflixin sarjaa "Narcos"...on sitten ihan sairaan hyvä sarja!!! Oon niin koukussa :)

Rakkaudentäyteistä yötä kaikille...make love not war!


Kommentit

Suositut tekstit