Teit munsta (ja mun hiuksista) kauniin :)

Tämä aamu alkoi neljän tunnin yhteistyöpalaverilla ja siellä puhuttiin taas kerran ihmisten kiireestä. Kiire sinne ja tänne ja tuonne. Ärsytti ja ärsyttää jo koko asia. Oon niin saanut tarpeekseni kiireestä. Päivä jatkui tapaamisilla ja ehdin kastua läpimäräksi kun saattelin erästä pikku asiakasta kotimatkalle. Oli toooosi siistiä istua loppupäivä töissä housut ja sukat litimärkänä (pääsipä pikkuihminen kuitenkin turvallisesti kotimatkalle). Meikit levis ja yritin pyyhkiä niitä, mutta varmaan näytin pandakarhulta kuitenkin loppupäivän. Töistä porhalsin vauhdilla kotiin syömään. Sitten mua odottikin päivän kivoin juttu eli pääsin kampaajan tuoliin.

Mun ystävä, Hanna, työskentelee Oulussa Salon Virholla ja pääsin sinne siis tukkaterapiaan ja muutenkin höpisemään maailman asioita. 

Koska oon aika nössö, en uskaltanut leikkauttaa mitään lyhyttä trenditukkaa vaan halusin päästä eroon mun kuivista latvoista ja halusin sellaista ilmavuutta mun hiuksiin. Noh, Hanna teki työtä käskettyä ja hiuksista tuli ihan huiput! Tykkään tosi paljon. Tarkoituksena oli saada malli, mitä voin pitää myös kiharana. Aion kokeilla omia luonnonkiharoita ja katsoo, saanko niitä ojennukseen. Mun haaveina ois, että voisin vaan aamulla lähtee töihin ilman et mun pitää aina joko suoristaa hiukset tai laittaa ne sutturanutturalle päälaelle. 

Salon Virholaiset kävi viime viikonloppuna Pariisissa hakemassa uusia tuulia hiustenleikkuuseen, joten jos kiinnostaa kauden kuumin tyyli, kannattaa aikaa varata Salon Virhoon. 

ps.Mun piti ottaa mun kunnon kamera mukaan, mutta unohdin, joten kuvat on otettu Iphonella...pyydän anteeksi siis kuvien laatua.

Hyvää viikonloppua ihanat tyypit :D

                 

                 

                

                

                

                 

               

                 

                 

Kommentit

  1. Kaunista jälkea. Itselläni on hiukset tasattu yli vuosi sitten viimeksi, Aika kauhea hamppukasa latvoissa...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit