Helsingissä vierailulla


Pari viikkoa sitten vietettiin viikonloppu Helsingissä. Mukana oli myös mun äiti ja isä, koska haluttiin päästä viettään iltaa mun miehen kanssa sekä meidän oululaisten Helsingissä asuvien ystävien kanssa. Asuttiin hotellissa Punavuoressa ja vietettiin ihana ja rento viikonloppu. Mun äiti ja isäkin oli ihan mielissään kun pääsivät vähän irrottautumaan arjesta. Oli mukavaa seurata kuinka ne ihmetteli "suurta maailmanmenoa" Helsingissä :D! Mun äiti ja isä on niin ihania!
Käytiin viettämässä iltaa perjantaina ja oli pakko päästä aluksi fiilistelemään Kallioon. Helsingistä kaipaan joskus moniakin asioita, esim. just Kallion kaupunginosan erityislaatuista ilmapiiriä. En tiedä mistä se johtuu, mutta sitä ei ehkä osaakaan selittää silleen järkevästi. Jos joskus vielä asun Helsingissä niin ehdottomasti haluaisin asua Kalliossa (mut Töölö ja Punavuorikin käy :D).
Meitä oli liikenteessä sellanen noin 10 hengen porukka ja pyörittiin aluksi Kalliossa ja sitten lähdettiin keskustaan. Coronassa pelattiin biljardia, pojat otti vodkapaukkua Moskovabaarissa ja lopuksi taidettiin erinäisten suunnistamisien jälkeen päätyä The Riffiin. Sitten yöllä käveltiin Bulevardia pitkin hotellille...siis minä ja mun mies. Oli tosi hyvä fiilis.
Lauantaina vietiin mun vanhemmat Helsingin taidemuseoon katsomaan Ai Weiwein näyttelyä. Oli hieno näyttely ja suosittelen sitä. Välillä siellä mietin, että taide on ihan hullua...mutta kumminkin se on niin siistiä :D!
Lauantaina tosiaan vaan oltiin ja fiilisteltiin Helsinkiä. Käytettiin myös mun vanhempia syömässä. Illalla käveleskeltiin Punavuoressa mun miehen ja Pepin kanssa. Peppi nukahti jo seitsemän aikaan ja me oltiin ihan ihmeissään.Peppi normaalisti alkaa nukkumaan vasta kasin ja puoli ysin aikaan. Ilmeisesti oli pikku neitiä väsyttänyt kaikki se huseeraaminen pitkin kaupunkia.
Mehän romanttisesti sitten haettiin kallis ja pieni Denniksen pizza ja maattiin hotlan sängyllä. Meidän oli tarkoitus katsoo Bondin leffaa mut uni vei molemmista voiton jo ysin aikaan. Että semmoinen romanttinen ilta:D.
Ehdin harjoitella valokuvaamista kuitenkin reissussa ja tässä muutama otos. Kyllä mää vielä opin tuon kuvaamisen(kin)!













Kommentit

Suositut tekstit