Onnellisuusprojekti

 
Minä olen täysin projekti-ihminen. Aina pitää olla joku projekti menossa. Aina ne mun projektit ei oo kummoisia, mutta joskus sitten otan isomman askeleen ja teen jotain vähän ehkä älytöntäkin.
 
Mun mies naurahti mulle eilen kun kerroin sille silmät loistaen että "taas ois pari projektia tiedossa"..."noh, mitäs tällä kertaa" :D. Niinku tiedätte niin innostun aina kaikesta mikä liittyy onnellisuuteen, itsensä kehittämiseen tai itsensä likoon laittamiseen. Nyt oon taas innostunut onnellisuudesta. Mua kiehtoo, että mitä se onnellisuus sitten oikeastaan on? Minähän olen onnellinen, mutta munsta tuntuu etten saa aina irti kaikkea siitä. Niinku esimerkiksi se, että jokaisella päivällä ois merkitys. Onhan jokaisella päivällä merkitys, mutta silti janoan jokaiseen päivään jotain pientä tähtisadetta. Aina sitä ei tule. Joinakin päivinä sitä viilettää tukka putkella koko päivän, tulee töistä kotiin, tekee ruokaa, leikkii lapsen kanssa, tekee iltapesut ja kun lapsi on nukahtanut niin sitä lösähtää sohvalle ja miettii et pitäis mennä nukkumaan. Tai sitten katsoo unelmien poikamiestä ja nauraa sille ohjelmalle. Amerikkalaiset :D!
 
Tässä ois nyt sitten mulla onnellisuusprojekti luvassa. Tulen kertomaan siitä tarkemmin kun saan luettua tuon alla olevan kirjan loppuun. Se innoitti mua tekemään listaa. Olenhan siis myös listaihminen :D
 
Toinen projekti liittyy kehon puhdistukseen ja siitä kerron sitten lähemmin lisää...ja paljon :D!
 
Palaan pian taas langoille!
 
Huippua päivää beibet :D
 
 
 
             
 
 
 

Kommentit

  1. Itselläkin pitäisi aloittaa jokin tuollainen projekti... siinä on vaan se, että ne meinaa mulla jäädä kesken :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit