C9 day 2

Päivä kaksi alkaa olemaan pulkassa. Oon tyytyväinen, että oon nyt ollut sen kaksi päivää juuri niinkuin pitikin. Hyvä minä! Unohdin eilen kirjoittaa, että puhdistuskuurin aikana on hyvä juoda vettä...mahdollisimman paljon. Join eilisen päivän ja illan aikana noin 3,5 litraa vettä. Tänään on mennyt 3 litraa. Huomenna saa syödä ihan ruokaakin! Jee! Laitan huomenna ihanan reseptin mun ruoasta. Tein sen jo tänään valmiiksi ja aion istua alas ja nauttia. (Ihan siis istua...kun on lapsen kanssa yksin kotona, ei välttämättä ehdi syömään istualtaan...minäkin oon monet ateriat syöny seisaaltaan ja Peppi on roikkunut mun jalassa tai sitten Peppi haluaa nököttää mun sylissä kun syön :D ). ( Huomenna oon huono äiti ja laitan teletapit päälle Pepille ja istun alas syömään...).

Alla näkyy mun tämän päivän lounas: sokeritonta mantelimaitoa 3dl, ateriankorvikejauhetta (vanilja!ihan huippuhyvän makuista!), thermo-tabletti ja aloe vera shotti.

Mun olo on aika hyvä ja kevyt. Vielä 7 päivää jäljellä :D!

                 

Kommentit

Suositut tekstit