C9 kuurin lopputunnelmia...

No niin arvon lukijat :D C9 kuuri loppui eilen ja koska oon ollut täysin koukussa Netflixin "Silta"-sarjaan, on täällä blogin puolella ollut siksi hiljaista :D! On pitänyt kytätä sarjaa kaikki vapaa-aika mikä on ollut käytettävissä :D!
 
Eilen oli viimeinen C9 päivä ja kaikki on mennyt hyvin. OLO ON IHANA! ja sitähän tältä kuurilta hainkin. Eilen illalla sitten mittailin senttejä ja yhteensä on kropasta hävinnyt 18,5 cm! Kiloja karisi sitten 2kg. Mutta tärkeintä kuitenkin on olotila!
 
Alla on kuva mun yhdestä päivän ateriasta: broilerinjauhelihasta (itse) tehty pihvi, bataattiviipaleita ja salaattia. Oli huippuhyvää. Oon myöskin löytänyt taas kasvissosekeitot (itse tehdyt tietenkin) ja mantelimaito on nyt myös osa mun ruokavaliota. Nyt oon harkinnut, että ostaisin itselle joululahjaksi mehulingon, että voin tehdä koko perheelle terveellisiä mehuja! Mietin kuitenkin tätä vielä...en halua keittiöön mitään turhia härveleitä, joita sitten ei tuu käytettyä.
 
C9 kuuri oli kaikin puolin helppo toteuttaa ja mulla ei ollut kuin kerran mieletön himo joulutorttuun :D. Nyt tuntuu taas, että pystyn olemaan "härppimättä" kaikenlaista pikkuhyvää. Aion jatkaa terveellisellä ruokavaliolla taas eteenpäin. Tällaiset kuurit kyllä antaa potkua muutokseen.
 
Tykkäsin Foreverin AloeVera juomasta ja laitan varmaan tässä tilausta mun frendille, että ostan sitä lisää. Sillä oli mukavaa aloitella päivää. Myöskin kuitujauhe oli hyvä...munkin hidas aineenvaihdunta oli paljon vilkkaampaa koko viikon:D!
 
En voi kun suositella kuuria niille jotka haluaa puhdistaa kehoa, aloittaa laihduttamaan/kiinteytymään ja niille, jotka haluaa taas muuttaa ruokailutottumuksiaan!
 
Jos haluat tietää kuurista enemmän niin heitä meiliä! Vastaan mielellään kysymyksiin (mun frendin avustuksella). Tai jos haluat tilata tällaisen C9 kuurin, niin mulla on yhteystietoja mistä tuota kuuria voi hankkia!
 
Ihanaa keskiviikkoa!
 
 
 

Kommentit

Suositut tekstit