Forever C9 kehonpuhdistuskuuri.

Tuossa taannoin valittelin hyvälle ystävälle mun olotilaa. Kun on ollut niin ällö olo. Sellanen vähän niinkuin ois syönyt talvea varten vararavintoa....paljon! Pimenevät syysillat teki temppujaan...mua väsytti ja olo oli nuhjuinen. Mun ystävä on muutama kuukausi sitten kokeillut Foreverin kehonpuhdistuskuuria ja kehui sitä hyväksi. Itsehän oon aina valmiina kokeileen kaikenlaista, kun kysymys on hyvinvoinnista. Päätin sitten tarttua tilaisuuteen ja kokeilla C9 puhdistuskuuria. Mun ystävä myy näitä tuotteita, joten ei muutakuin pakettia tännepäin ja tässä ollaan. Mulla on kuuria takana yksi päivä ja tällä hetkellä olo on...noh, ehkä nälkäinen :D.

Kuuri kestää 9 päivää eli mulla on edessä vielä 8 päivää. Tiedän kykeneväni tähän! Olinhan 10 viikkoa FitFarmin BC:ssakin mukana.Mun ongelma ei oo paino. Oon edelleen normaalipainoinen ja tuon BC:n jälkeen kiloja on tullut takaisin 1,5 kg eli ei oikeastaan mitään :D.Mun ongelma on "härppiminen" eli syön sieltä täältä vähän naposteltavia juttuja. Puolikkaan keksin, leipää, karkkia(jos niitä on talossa) ja protskupatukoita :D. Niin...protskupatukoitakin voi härppiä.


Eli kysymyksessä on Forever Living Products tuotesarja. FLP:n perustaja on Rex Maughan Arizonasta ja tuotteita on myyty jo yli 30 vuotta.  Tuotesarjaa saa yksityisiltä jälleenmyyjiltä. Mun ystävä on juuri yksi sellainen. 

Pohjoismaissa näitä tuotteita on myyty vuodesta 1988 alkaen. Jos kiinnostaa enemmän lukea FLP:n historiasta tai esim. kyseisen puljun etiikasta niin tässäpä linkki heidän kotisivuilleen..paina siis TÄSTÄ!!!!


Minä aloitin siis tänään C9 kuurin (Change9) ja postipoika toi paketin mulle, mikä sisältää seuraavia tuotteita: Aloe vera gel, Fiber (kuituja), Forever ultra protskujauho/ateriankorvike, Forever Therm (Ravintolisä jonka focuksena on jaksaminen ja energia aineenvaihdunta) ja tietysti mittanauha. Niin ja sain bonuksena vielä tuollaisen sheikkerin mikä on ihan huippu! Kuvassa ei näy, että sheikkerin sisällä on pieni rasia, mihin voi laittaa ateriankorvikejauheen+ Forever Therm kapselin. Mulla oli tänään töissä mukana se, ja oli kyl ihan huippua et sain mahtumaan kaikki tarvittavat ainesosat tuohon sheikkeriin.Jeee!

C9 ohjelman tavoitteena on auttaa pääsemään taas vauhtiin matkalla terveellisempää itseään. Sitä ainakin minä kaipaan. Ainahan puhutaan, että olisi hyvä puhdistaa elimistö vaikka kerran vuodessa. Joten mulla ainakin tulee tää kuuri oikeaan aikaan.( Joulukin tulossa :D ).

Kaikilla näillä kuureillahan on tarkoitus se, että ne muutokset ruokailujen suhteen olis loppuelämän mittaisia.Meikäläinen pysyy nykyään aika hyvin ruodussa, mutta ne napostelujutskat sais jättää väliin.

Tätä kuuria voi käyttää myös lähtölaukauksena laihdutukseen. Ensimmäiset kaks päivää on rankkoja, mutta jo kolmantena päivänä (kuulemma) helpottaa.


Mukana tulee tuollainen pieni kirjanen, jossa on maailman helpoimmat ohjeet kuurille. Aamu alkaa aloe vera snapsilla, ravintolisällä ja vedellä. Tosiaan ensimmäiseen kahteen päivään ei syödä mitään kiinteää vaan kaikki on nestemäistä. Kolmantena päivänä saa syödä yhden aterian, joka on 600 kaloria. Ja yhdeksäntenä päivänä jo kaksi ateriaa (juhlaa!) ja sen jälkeen on taas kerran itsestäsi kiinni mitä suuhusi laitat! Syötkö rasvaisen pizzan vai teetkö ehkä jotain ihanaa keittoa tai ruokaisan salaatin? 

Tuolla kirjasessa on "sallittujen kasvisten ja hedelmien lista", joita saa syödä päivän aikana hillitsemään mielitekoja aina kolmannesta kuuripäivästä lähtien. Jotkut on syöneet listalta myös 1. ja 2. päivän aikana eikä se pilaa kuuuria, mutta mun pitää tehdä aina kaikki vaikeimman kautta ja en anna periksi mieliteoille. Pysyttelen siis erossa vielä huomisen kaikesta kiinteästä.

Listalla on ihan porkkanaa, mustikkaa, lehtikaalta jne. Ruoka-aineita joita syön muutenkin, joten no problemo sen suhteen.


Tuossa kirjasessa on joka päivälle oma sivu, johon voi merkitä miten päivä on mennyt. Mulla tuli "lisäruokaa" tälle päivälle 2 kuppia kahvia ja yksi vihreä tee kupillinen. Mää en vaan kykene alottamaan aamua ilman aamukahvia! Mutta sallin sen verran itselle.

Vartalosta otetaan myös mittoja (mukana tulee se mittanauha) ja painoa punnitaan 1,3,6 ja 9 kuuripäivä. Itse en ehtinyt vielä ottamaan mittoja, mutta teen sen heti seuraavaksi.

Mulla ei oo tarkoituksena pudottaa painoa, mutta jotain tälle nuhjuiselle ololle oli tehtävä. Raportoin tänne miten mulla menee. Tiedän jo valmiiksi, että ens viikonloppu tulee olemaan haasteellinen kun mies on kotona ja on niin hyvä kokki, että oksat pois. Mutta tahdonvoimalla mää selätän kaikki esteet mun tieltä :D.

Mun ystävä myy näitä tuotteita ja jos aloit miettimään mistä kaikesta on kysymys niin heitä mua meilillä, vien sitten kysymyksiä eteenpäin :D.

Nyt ottamaan mittoja. Hyvää yötä!


Kommentit

Suositut tekstit