Fosfoseriinin taikaa :)

Pakko kertoa teille mun tieteellisestä ihmismielen/muistikokeesta :D! Oon hehkutellut kaveripiirissä kuinka mun muisti on parantunut ihan huikeesti. Oon ollut vuosia ihan tajuttoman huonomuistinen. Sillon kun synnytin Pepin, munsta tuntui että viimeisetkin muistin- ja järjenrippeet hävis mun päästä :D! Jos mulla ei ois ollu pää kiinni mun vartalossa olisin varmasti hukannut sen ja en ois muistanut mihin se on mennyt.

Alettiin tutkimaan mun hyvän ystävän/serkun/sielunsiskon kanssa viime kesänä netistä sitä, mikä parantais muistia. Meidän suvussa on sukurasituksena adhd:n eri asteet ja itsekin oon käynyt 2008 vuonna adhd tutkimuksissa. Mulla todettiin silloin, että oon "hieman vilkasluonteinen" mut adhd:ta mulla ei oo. Haettiin erilaisia luontaistuotteita, jotka auttaa lähimuistiin ja adhd:n. 

Löydettiin sellainen "aine" kuin fosfatidyyliseriini eli fosfoseriini.

Luettiin siitä tutkimuksia ja todettiin, että otetaan käyttöön se ja kokeillaan onko sillä vaikutusta.
Aloitin syömään sitä elokuussa ja huomasin noin 5-6 viikon päästä jo, että "helvetti...mää muistan". Aikaisemmin elin post it- rumbaa eli joka paikassa meillä oli lappuja, joissa oli asioita mitä mun pitää muistaa. Yhtäkkiä muistin ottaa eväät töihin, muistin tavaroiden paikan, muistin soittaa henkilöille joille piti soittaa...kykenin keskittymään töissä paremmin ja mikä parasta...muistin ihmisten nimet! Mua on oikeesti hävettänyt ihan hirveesti kun en koskaan muista ihmisten nimiä. Jotkut saattaa loukkaantua siitä, mutta en oo voinut sille mitään...mulla vaan ei oo pysynyt ihmisten nimet mun päässä.

Siitä tiesin, että fosfoseriini on auttanut.

Fosfoseriiniä on tutkittu noin 30 vuotta ja se on täysin luontaistuote. Siitä on olemassa paljon kansainvälisiä tutkimuksia, joissa on testattu sen toimivuutta ihmisillä. Sitä on tutkittu lasten adhd:n hoidossa ja sen on huomattu auttavan ikäihmisten tavalliseen seniiliin dementiaan, alzheimeriin ja parkinsonin tautiin. Fosfoseriinia on käytetty myös masennuksen hoidossa.

Mitä se fosfoseriini sitten on? Fosfoseriini on soijalesitiinistä uutettu 100% luonnontuote.

Voisin tehdä tähän kemiallisen kaavion, miten fosfoseriini vaikuttaa aivoissa, mutta koska en osaa sellaista tehdä niin laitan tähän linkin. Tämän linkin kautta saat tieteellistä tietoa Fosfoseriinista.


Tällä hetkellä mulla lähtee kolmas paketti käyttöön ja aionkin syödä tätä varmaan loppuikäni. Otan aamuisin yhden kapselin muiden vitamiinien kanssa. Aluksi voi kapseleita syödä 2 kpl (jossain suositeltiin että sen 5-6 viikkoa syödään aluksi 2kpl) ja sen jälkeen yhden. Itse söin pari viikkoa kaksi kapselia aamuisin ja sen jälkeen oon ottanut yhden. Taukoja ei kannata pitää, koska huomaat kyllä eron. Fosfoseriinilla ei ole mitään sivuvaikutuksia.

Jos sulle tulee kysyttävää asiasta niin heitä mua meilillä :)!

Fo-Fo-fo Fosfoseriini :D!




Kommentit

Suositut tekstit