When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.(Paulo Coelho)

Huhuu, hengissä ollaan..ainakin melkein. Iski taas ihan jäätävä flunssa päälle ja veto on poissa. Oon käynyt tässä viikkojen aikana täällä pyörähtämässä...asiaakin ois ollut, mutta oli taas joku ihme jumi päällä enkä pystynyt kirjottelemaan. Sillon täältä pitää pysyä poissa.

Istahdin pari päivää sitten ruokkiksella ihan kunnolla. Ei ollu kiire mihinkään ja huomasin pöydällä Suomen Kuvalehden. Lehden kannessa oli Tunna ja Riku eli madventuresin tyypit (jos joku ei nyt tiennyt). Tyypit, joita minä ihailen ja oon ylpeä heistä. Pojat oli sitten ploganneet itselleen SK:n journalistipalkinnon... eikä syyttä! Luin jutun lehdestä ja tunsin kateutta. Helvetti...jätkät tehneet unelmistaan totta! Aivan mahtavaa! Syy miksi ehkä tunsin kateutta oli se, että koska minäkin haluaisin tehdä unelmista totta. Miksi se muka on niin vaikeaa?

Oon tietysti mennyt pikkuhiljaa eteenpäin...oon saanut aloitettua sen mun kirjan kirjoittamisen...oon haaveillut, että saisin sen joku päivä ulos...kaikkien luettavaksi. Kyllä se tulee vielä valmiiksi...lupaan sen :)!
                 
Mulla on ollut tänä syksynä myös ihan jäätävä väsymys. Tiedän, että se johtuu pimeästä, siitä että teen töitä ja hoidan illat Peppiä. Oon siis edelleen se yhäiti puolet viikosta. Miten ihmeessä ne kokoaikaiset yhäidit jaksaa?


                 

Haeskelin adlibriksesta uusia kirjoja ja silmille hypähti kirja nimeltä Madsuccess eli Rikun ja Tunnan elämäntaito-opas. Miten en ollu kuullutkaan koko kirjasta? Noooh...naputtelin kirjan itselle ja oon lukenut sitä nyt pari päivää. Jos kirja alkaa suunnilleen näillä sanoilla :" Kuinka seikkailijan sopii olla itsestään ylpeä, mutta miten hän välttää ylimielisen kusipäisyyden kirot. Miten seikkailija kasvattaa tervettä itsetuntoa ja on mukana rakentamassa uutta aikaa, jolloin mulkkuuden takana piilottelevasta itsekkyydestä voidaan vihdoin luopua." niin kirja ei voi olla huono! Pojat kyllä osaa kirjoittaa ja välillä tuntuu niinku ois itse kirjottanut kaiken tuon :D!

Kirjassa puhutaan hyvin esim. itsetunnosta..olin ihan ihmeissäni, että pojilla on ollut itsetunto välillä kadoksissa. Tavallaan ihanaa lukea tuollaisesta, koska minä ainakin ajattelen, että minä oon ainoa ihminen maailmassa joka kokee itsetunnon heikkoutta aina välillä :D!

Koska kerroin teille aiemmin mun onnellisuusprojektista niin haluan laittaa tähän listan, minkä kirjotin täysin "go with the flow"-fiiliksellä...eli sen kummemmin ajattelematta. Kirjoitin sen, mikä tuli ekana mieleen. Tässäpä siis listaa mun onnellisuusprojektin tavoitteista:

1. Ole Sarppa! Ole se mikä olet!
2. Älä vaadi muilta liikoja...ei ne kuitenkaan ymmärrä :D
3. Syö hyvin mutta viisaasti
4. Matkusta, koska tykkäät siitä
5. Hae elokuvakouluun, koska koskaan ei tiedä miten käy
6. Älä ota vastaan työpaikkaa mikä sua ei oikeasti kiinnosta!
7. Kirjoita enemmän
8. Opettele uus laji...tai harrastus
9. Pidä yhteyttä ystäviin vaikka ne ei pitäis suhun
10. Vaadi enemmän
11. Hoida itseäsi myös ulkoisesti
12. Nuku enemmän
13. Hommaa siivooja

Lupaan, että kerron tästä mun projektista vielä lisää :D. Nyt teen yhden tuosta listan jutuista...lähden nukkumaan. Jos nyt meen nukkuun niin saan 8 1/2 tunnin unet...ah :D! Hyvää yötä!

Kommentit

Suositut tekstit