believe in yourself.

Hupskeikkaa, niin ne asiat vaan kääntyy hyvin kun ei stressaa turhia ja uskoo vaan itseensä. Kun aloitin nykyisessä työpaikassa, päätin tehdä vaan parhaani ja katsoo mitä se tuo mukanaan. Nyt kun on kolme viikkoa vielä sopimusta jäljellä niin sain tänään mukavan puhelun. Mun esimies on tyytyväinen mun työpanokseen ja haluaa pitää mut talossa. Vähänkö siistiä!

Tuntuipa hyvältä saada hyvää palautetta ja kerrankin otin palautteen vastaan hymyillen ja ylpeenä. Tuota hyvää palautetta on välillä vaikee ottaa vastaan, mutta nyt tiesin ansainneeni sen. Oon tehnyt niska limassa töitä. Tänäänkin tuntui, etten ehdi edes syömään, mutta kylläpä sieltä yks puoltuntinen sitten löytyi ja sain istahtaa hetkeksi alas nautiskelemaan. Tykkään tehdä töitä ja munsta on kivaa, että mulla on vastuuta ja ihmiset luottaa muhun. Tänään yks opettajakin kiitteli hyvästä työstä puhelimessa.

Tänään on siis ollut hyvä päivä.

Tietenkin kaiken tämän keskellä oon taas miettinyt opiskelukuvioita. En todellakaan halua lähtä opiskelemaan mitään rankkaa, mutta jotain tekis mieli opiskella. Jotain joka kiinnostaa ja on hyötyä mun töissä. (Nyt tekee mieli kirjoittaa mun yks lemppari sanonnoista "eläpä hättäile, istu mättäälle")

Mun pitäis esitellä mun uusia kenkä-ja vaatehankintoja. En oo ostellut mitään älyttömiä määriä riepuja taas kaappiin, mutta jotain pitkään haluttua oon hankkinut. Ehkäpä minä tässä innostun kuvailemaan niitä ja esittelemään ne täällä.

Kohta minä painun nukkumaan, että saan ne 7-8 tuntia unta. 

Kauhee ku mää oon onnellinen. Hymyilyttää vaan:)!


Kommentit

Suositut tekstit