Hissiselfie :) ja muuta tupinaa :)

Ihanaa keskiviikkoa muruset. Oon lötköillyt joulun ajan ja maanantaina palasin jo töihin. Mulla ei siis ole lomaa, mutta oon kyllä yrittänyt ottaa rennosti. Maanantaina olin birthday girl ja kävin sen kunniaksi kampaajalla. Mulle tehtiin olaplex hoito mun hiuksiin ja niin kuin kuvasta huomaa, mun hiuksien sävy muuttui hieman vaaleammaksi. Tuo kuva hämää hiukan...ei se luonnossa oo noin vaalea eikä tuo liukuvärjäyksen raja oo noin näkyvä, mutta jotain tollasta mulle tehtiin. Olen tosi tyytyväinen. Tuo olaplex hoito on ihana. Mun luonnonkihara-hermojenmenetys-hiukset tuntuu nyt ihanan pehmosilta. Meen ottamaan toisen käsittelyn noin 6 viikon päästä!
 
           
 
Meidän perheen uuden vuoden suunnittelut on tehty ja aiotaan tehdä blinejä (meidän herkkua!) eri herkuilla ja iltapalaksi sitten keitellään nakit ja syödään tietysti niitä sinapin ja pottusalaatin kanssa. Iltarientoihin ei olla lähdössä. Taidetaan naksauttaa Netflix päälle ja katsella jotain elokuvaa. Eiköhän sitä siinäkin jo ole bilettä tarpeeksi :).
 
Tottapuhuen, mua ei oo enää ainakaan kymmeneen vuoteen kiinnostanut nämä "pakkojuhlat"...vappu, juhannus, uusi vuosi...ei vois vähempää kiinnostaa jonottaa johonkin yökerhoon pari tuntia ja sitten jonottaa seuraavaksi baaritiskille ja tietysti vielä vessaankin(Paitsi että juhannukseen ei kuulu yökerhot). Paljon mukavampaa on olla kotona tai jossain kotihipoissa, missä ehtii juttelemaankin ihmisten kanssa.Mutta, jokainen tyylillään, eikö niin?

            
 
Toivotan huippua päivää. Palataan asiaan Netflixistä ja uuden vuoden lupauksista :D

Kommentit

Suositut tekstit