Kesää odotellessa :)

                                                                                                                      Promotion: ZALANDO

Kyllä se kevät sieltä tulee. Uskokaa pois. Itsehän sain Zalandolta synttärilahjan ja halusin ehdottomasti jotkut mukavat, ihanat,mustat, minun tyyliset kengät.Sellaiset joilla voi hengailla töissä ja vapaa-aikana. Koska oon panostanut nyt siihen, että tuotteet mitä ostan on ekologisesti tehtyjä ja en halua pitää omalta osalta pystyssä lapsityövoimaa tai alipalkattuja orjia tai eläinten kidutusta niin päädyin UGG-merkkisiin kenkiin. Enpä olis uskonut, että päädyn tuon merkin kenkiin, mutta onhan ne ihanat. Oon kirjoittamassa tästä eettisyys ja ekologisuus asiasta ihan oman postauksen, on kuulkaa hankala ostaa vaatteita tai kenkiä kun tarkistelen koko ajan mistä/missä mun himoavat vaatteet ja kengät on tehty.Mutta siitä myöhemmin. Tässä mun synttärikengät!

Mitäs tykkäätte? Kunhan lumi sulaa ja aurinko paistaa niin uskon, että kuljeksin nuo jalassa aina vaan. Ehkä jopa uskaltaudun ottamaan asukuvia :)(nehän ei edelleenkään oo mun vahvinta alaa tässä blogin pitämisessä).

Jos kiinnostaa UGG-kengät niin KLIK! KLIK! KLIK! ja Zalandon sivut aukeaa!

Kommentit

Suositut tekstit