Hiuskriisi aina vaan...

Hei vaan alla kompisar! Hiljaiseloa vietetty, mutta ei oikeastaan minkään muun takia kuin mun väsymyksen. Väsymys otti haltuun ja teki munsta zombien pariksi viikkoa. Töissä oli samalla raskasta ja muutenkin mun olo oli jotenkin tosi huono. Nyt taas pystyssä ja univelat nukuttuna. Pitäis taas hetken jaksaa. Aurinkoa odotellessa :).
 
Tulin kertomaan, että perjantaina olis kampaajalle meno. Olen varannut ajan hiustenleikkaukseen ja Olaplex-hoitoon. Mielessä olis myös joku radikaali veto mun hiuksille. Oon jo pitkään miettinyt et pitäiskö mun pätkästä mun hiukset? Siis sellainen pitkä polkka houkuttais. Tiedän kyllä itseni ja itken jo nyt krokotiilinkyyneleitä jos leikkautan mun hiukset. Oon ihan aina katunut jälkeenpäin kun oon pätkinyt mun  hiuksia. Tai sitten niissä vaan ei ole yksinkertaisesti ollu hyvää mallia.En tiedä.Huomiseen asti aikaa miettiä. Voi olla, että nyt vaan hoidan mun hiuksia ja seuraavalla kerralla tehdään sitten jotain muutoksia mun kuontaloon.
 
 
  
 
Noissa ylläolevissa kuvissa näkyy tämän hetkinen tilanne. Eli liukuvärjäys, joka näyttää joissain valoissa keltaiselta (yööökk) ja sitten normaalisti kai se on tuon värinen kuin tuossa alla olevassa kuvassa.
 
Mun hiukset on pitkät ja oikeesti ne on luonnonkiharat.Se kihara muistuttaa sellaista etelänmaiden kiharaa, ei mitään ihanaa ja lainehtivaa surffikiharaa.(Miten niin kade joidenkin hiuksille?). Suoristusrauta on siis aika kovassa huudossa meillä.
 
Oon tosiaan miettinyt jotain muutosta ja tuo Pinterestistä (alla) löytynyt kuva antaa osviittaa siitä, miltä haluaisin mun hiusten näyttävän.Siis ehkä.
 
Mietin tietenkin heti, että mun hiustenpaksuus tuohon tyttöön verrattuna on paljon enemmän. Siis mulla on tuota karvaa päässä niin paljon :). Se on paksu, karhea ja elää välillä ihan omaa elämäänsä.
 
 
 
Aion värjätä myös mun hiuksia seuraavalla kerralla. Mutta ehkäpä minä teen niin, että huomenna keskustelen mun kampaajan kanssa asiasta ja päätän sitten mitä mun hiuksille tapahtuu.
 
Voi että kun mää olisin sellanen ihminen, että voisin vaan ajatella et "hiukset on kasvava luonnonvara" :). Ihailen teitä sellaisia ihmisiä!
 
Hyvää hiuspäivää teille muille :)!
 
ps. Sorry nuo kamalat starselfie kuvat jotka räpsäsin puhelimella.Ei ollut muuta kameraa nyt saatavilla...
 
 
 

Kommentit

  1. Monissa blogeissa on ollut juttua väsymyksestä...sitä on ilmeisesti liikkeellä, itselläkin. Upeat hiukset sinulla. Älä ainakaan kauheasti pätki niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme väsymys kyllä iski :(, mutta nyt oon taas "kunnossa" ja pirteenä! Kiitokset hiuskommentista...ens viikolla kampaaja-aika...muutama sentti kyllä taitaa lähteä :D

      Poista
  2. Ethän ole leikannut ethän kaunista tukkaasi?!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vielä ;)...mutta ens viikolla taidan pätkäistä pikkasen :D

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit